Jupiler Pro League 2022-2023

Geef Charleroi ook maar een paar wedstrijden zonder publiek. Dode ratten zeg, waar gaat dit heen?

Interview in humo met Mannaert is ook niet mis. Die zit goed aan de fles. Amai. Letterlijk dan. Dat kan de transfer van Yaremchuck wel eens verklaren. Zat daar misschien dronken aan de tafel

Interview in humo met Mannaert is ook niet mis. Die zit goed aan de fles. Amai. Letterlijk dan. Dat kan de transfer van Yaremchuck wel eens verklaren. Zat daar misschien dronken aan de tafel
Verschijnt de humo normaal niet op dinsdag? Allez, valt mij op dat dat nu ineens overal opduikt.

Verschijnt de humo normaal niet op dinsdag? Allez, valt mij op dat dat nu ineens overal opduikt.
net zoals alle media in 2023, heeft ook Humo een website waar ze af en toe artikels posten. zoals vandaag dit interview met Mannaert.

Voor mij, los van zijn overige verdiensten, nogmaals een teken van de nog steeds gebrekkige professionaliteit in de voetbalwereld. In andere sectoren lag je al na 1 keer dronken op het werk verschijnen buiten.

net zoals alle media in 2023, heeft ook Humo een website waar ze af en toe artikels posten. zoals vandaag dit interview met Mannaert.
Ja, maar dit zou ik eerder in hun magazine verwachten. Dit is toch een spraakmakend interview.

Wat een domme uitsluiting. Scoren en rood pakken. Sommige spelers hebben toch echt geen verstand
Ach, die kerel heeft het voorbije jaar amper gespeeld door de ene blessure na de andere. Staat 10min op het veld en scoort de beslissende goal, ik kan de ontlading best begrijpen.

Jammer dat we PO1 missen, duur punten verlies geweest tegen Seraing en ZW.

Goed interview van hem, heel eerlijk maar hopelijk gaat hij nu eens echt aan de slag om die incidenten te vermijden.
Inderdaad. Wel goed dat Club eindelijk zelf een ultimatum stelt. Als je al meerdere keren zat de kleedkamer binnen komt na een nederlaag... Zat rondrijden is natuurlijk 1000x erger maar daar ging het deze keer gelukkig niet om.

Enerzijds hoop ik uiteraard dat Mannaert de hulp krijgt die hij nodig heeft maar anderzijds is die man ook al vijf keer veroordeeld voor dronken rijden. Niet alleen is hij gewoon nog op vrije voeten, hij is CEO bij de grootste voetbalploeg van het land. Dat wringt toch serieus bij mij.

Artikel is vandaag op de website van umo gelanceerd omdat het Nieuwsblad vandaag uitpakte met het nieuws dat Club hem op de vingers getikt heeft na enkele klachten binnen de Club.

Enerzijds hoop ik uiteraard dat Mannaert de hulp krijgt die hij nodig heeft maar anderzijds is die man ook al vijf keer veroordeeld voor dronken rijden. Niet alleen is hij gewoon nog op vrije voeten, hij is CEO bij de grootste voetbalploeg van het land. Dat wringt toch serieus bij mij.
Ik moet dat maar 1 keer flikken bij mijn werkgever en ik vlieg denk

Ja, maar dit zou ik eerder in hun magazine verwachten. Dit is toch een spraakmakend interview.
goh ja, de boekskes verkopen niet meer he. ik ga enkel nog een gazettenwinkel binnen als er veel te winnen valt met euromillions.
bij ons in de delhaize verkopen ze zelfs geen boekskes meer.

en van Mannaert: dat is een probleem, maar dat is ook niet alleen bij Brugge he. Kijk naar Gunther Schepens, net nog veroordeeld voor zijn dronken ritje vorig jaar. (zou sindsdien wel nuchter zijn)

goh ja, de boekskes verkopen niet meer he. ik ga enkel nog een gazettenwinkel binnen als er veel te winnen valt met euromillions.
bij ons in de delhaize verkopen ze zelfs geen boekskes meer.

en van Mannaert: dat is een probleem, maar dat is ook niet alleen bij Brugge he. Kijk naar Gunther Schepens, net nog veroordeeld voor zijn dronken ritje vorig jaar. (zou sindsdien wel nuchter zijn)
Niks zo fijn als een humo gaan halen in de krantenwinkel en dat dan op een terras gaan lezen met een koffie of een zwaar bierke.

Terug
Bovenaan