Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
past wel meer bij PolleZo'n bosuil is iets minder intimiderend he.
![]()

Als je die hoort spreken over andere voetballers , is die precies het niveau Messi geweestVRT MAX
www.vrt.be
Toch wel interessant om eens de kant van een ref (of de VAR) te zien. Must see om een beetje meer begrip te hebben waarom alles al eens wat langer duurt. Dat je niet altijd akkoord bent, dat kan best, maar zo zwart wit is het toch allemaal niet meestal.
Jammer van de 2e aflevering waar Sonck ergelijk arrogant zit te wezen en weer doet alsof het allemaal simpel is. Maarja die heeft dan ook ooit es ff met Ibrahimovic gevoetbald natuurlijk - had daar vroeger precies geen problemen meer, maar de laatste tijd (maanden, jaren) blinkt die toch vooral uit in betweterigheid![]()

Ongelooflijk toch. Vuurpijlen op het veld zijn vuurpijlen op het veld zou je denken, maar blijkbaar niet. Wat een farce.Stap 1: Het DRP oordeelde drie maanden later (op 17 maart) dat de beslissing van Boterberg - om de wedstrijd af te fluiten - niet conform de regels gebeurde.
De scheidsrechter, de aanwezige politie en het veiligheidsteam legden die dag naar eigen zeggen te veel macht bij de supporters. Volgens de Raad was er geen gevaar voor de veiligheid op het moment dat de wedstrijd afgefloten werd, wat een procedurefout betekende.
en dan verwonderd zijn dat de mensen geloven dat er zaken gebeuren die niet koosjer zijn...![]()
Vandaag buigt BAS zich over stilgelegde Charleroi-Mechelen: alles wat u moet weten over de procedureslag | sporza
Bureaucratie op de Belgische voetbalvelden. Het Belgisch Arbitragehof voor de Sport (BAS) zal vrijdag het dossier over de gestaakte wedstrijd tussen Charleroi en KV Mechelen behandelen. Volgens de Disciplinaire Raad van het Profvoetbal (DRP) werd daarbij een procedurefout gemaakt. Herspelen of...sporza.be
Ongelooflijk toch. Vuurpijlen op het veld zijn vuurpijlen op het veld zou je denken, maar blijkbaar niet. Wat een farce.
Inderdaad, we zullen allemaal maar denken dat het toeval is dat het de Bayats weer goed uitkomt zeker?en dan verwonderd zijn dat de mensen geloven dat er zaken gebeuren die niet koosjer zijn...
Dat verwonderd mij in ieder geval al lang niet meer. Laatste speeldagen gebeuren er al jaren vreemde dingen. Remember Eupen, Moeskroen dit zich miraculeus steeds konden redden.en dan verwonderd zijn dat de mensen geloven dat er zaken gebeuren die niet koosjer zijn...
Zo'n dingen gebeuren van 4e provinciale tot eerste klasse. Ik maak mij al lang geen illusies meer hierover.Dat verwonderd mij in ieder geval al lang niet meer. Laatste speeldagen gebeuren er al jaren vreemde dingen. Remember Eupen, Moeskroen dit zich miraculeus steeds konden redden.
Namen van de topclub en de scheidsrechter worden natuurlijk nergens vernoemd…
Laten we het anders zeggen, hij zal heus niet de enige zijn en het zal niet bij die ene keer gebleven zijnIs ook niet nodig toch. Anders heb je nu elke wedstrijd van die club/scheidsrechters gezeik over omkoping dit en corruptie dat.