Jupiler Pro League 2022-2023

Jammer genoeg te laat. Idealiter hadden we ingegrepen tijdens de WK-break. Minstens, of ten laatste, ergens in januari. Het feit dat ze nu pas ingrijpen toont nog maar eens de pure incompetentie aan. Ik heb daar geen woorden voor, hoe je een club zo kan besturen. Door hun onkunde de laatste jaren zitten we in deze situatie & in 1B volgend seizoen. Dan maar hopen dat we het financieel overleven en er een tabula rasa binnen de club/het bestuur komt.

Leye is/was een drama. Tactisch een dikke 0, verkeerde opstellingen (altijd maar vasthouden aan zijn 3 verdedigers, spelers uit positie,...), verkeerde wissels/match niet kunnen lezen waardoor we alsnog punten verliezen,... Nee, ik hoop voor eender welke club in België dat ze niet met hem in zee gaan. Over Bossut kan ik je enkel maar gelijk geven, wat is me dat zeg.
En wat doet D'Hollander vandaag. Weer met 3 verdedigers spelen :wtf: . Wel Bostyn in doel maar niet veel beterschap voor jullie

De Neve is een werker die zich volledig smijt, kan dit volgens mij geen weken/maanden aan een stuk volhouden maar we kunnen er maar van profiteren :).

Watanabe is al het ganse seizoen op een hoog niveau bezig. Vrees dat we die samen met Selemani en Kadri gaan kwijt zijn na het seizoen en dat zal een groot probleem worden :(
Realiteit die we al zolang kennen he, ieder jaar opnieuw bouwen. Zonder de blessures waren Selemani en Kadri al langer weg wss.

Net goed dat Zulte nog een puntje raapt.
Als je zo nonchalant begint te voetballen en zo kwistig met uw kansen omschiet, dan verdien je niet meer.
Moest je de eerste helft alleen al gewoon normaal hebben gespeeld, dan stond het 5-0.

Net goed dat Zulte nog een puntje raapt.
Als je zo nonchalant begint te voetballen en zo kwistig met uw kansen omschiet, dan verdien je niet meer.
Moest je de eerste helft alleen al gewoon normaal hebben gespeeld, dan stond het 5-0.
Onbegrijpelijk dat we hier gelijk spelen, typisch Standard. Die Perisca was ook weer rampzalig. Inplaats de 3-0 er droog in te trappen, gaat die randdebiel even een hakje zetten. Na de wissels van Deila, stort de ploeg als een kaartenhuis in elkaar. Bodart mag ook even bezinnen bij die 2-2.

Onbegrijpelijk dat we hier gelijk spelen, typisch Standard. Die Perisca was ook weer rampzalig. Inplaats de 3-0 er droog in te trappen, gaat die randdebiel even een hakje zetten. Na de wissels van Deila, stort de ploeg als een kaartenhuis in elkaar. Bodart mag ook even bezinnen bij die 2-2.
Ja, 't is niet te schatten.
Die match moet je eigenlijk gewoon uitspelen en zelfs met forfaitcijfers winnen.
Het ging weer allemaal véél te gemakkelijk voor sommige en dan het deksel op de neus.

Perica, die speelt in provinciale reeksen niet. Onbegrijpelijk dat zo iemand kansen krijgt. En dan ook nog eens als kers op de taart Emond, abnormaal.

Ja, 't is niet te schatten.
Die match moet je eigenlijk gewoon uitspelen en zelfs met forfaitcijfers winnen.
Het ging weer allemaal véél te gemakkelijk voor sommige en dan het deksel op de neus.

Perica, die speelt in provinciale reeksen niet. Onbegrijpelijk dat zo iemand kansen krijgt. En dan ook nog eens als kers op de taart Emond, abnormaal.
Emond, loopt die daar nog rond? :biglaugh:

En wat doet D'Hollander vandaag. Weer met 3 verdedigers spelen :wtf: . Wel Bostyn in doel maar niet veel beterschap voor jullie
Opnieuw Vossen & Gano samen in de ploeg, een recept dat niet werkt. Opnieuw Miroshi in de ploeg, dat is iemand die hoogstens in onze 3e klasse zou mogen spelen. Bostyn in doel inderdaad het enige lichtpuntje. Ik hoop oprecht dat hij alles eens goed analyseert en na de break met een deftige aanpak komt, want op deze manier pakken we niet veel punten meer.

Overig lichtpunt: Ndour begint er echt wel in te geraken, een gevaar voor doel is dat. Mochten we nu eens een deftige opstelling hanteren waar de kwaliteiten van onze spelers echt in naar voren komen...

Had/heb mij in principe al neergelegd bij de degradatie, al heeft dit puntje mij opnieuw nog een sprankeltje hoop. Hopen dat Oostende blijft slabakken en dat wij ons onderling duel met Eupen winnen & daarnaast minstens een punt meer dan hen pakken in de overige matchen. Moeilijke opdracht maar het kan.

Jullie zijn zo goed als gered wat positief nieuws is, oprechte proficiat. Enkel jammer dat we waarschijnlijk voor een lange periode geen derby meer zullen hebben. Ik hoop enkel dat jullie de resterende matchen (lees: tegen Eupen :unsure:) toch nog vol aan de bak gaan. Storck wil hem hopelijk nog eens bewijzen tegen Eupen.

Ik denk dat die van Perica nog veel erger was 🙈
Dat hakje was echt lachwekkend, hoe je een kans zo de nek kan omwringen. De kopbal van Perica was inderdaad een nog grotere kans dan die van Gano. Zoals jullie zeggen leek het, vooral de eerste helft, een oefenmatch voor Standard. Waarbij jullie het de 2e helft wat hebben laten hangen.

Waar is de var nu weer mee bezig? De var vond dus de grabbelende bal van Koffi die tegen Tchouame botst penalty :rofl:

Al een geluk heeft de ref iets van hersenen en geeft er toch geen.

Wat is de reden dat Sardella weer de voorkeur krijgt op N'Diaye?
De enige dat ik kan bedenken is dat die niet 100% hersteld is na de match van donderdag (al in de heenmatch ook al krampen denk ik?). Maar anders zou N'diaye toch echt de voorkeur moeten krijgen, twee dikke matchen gespeeld tegen Villarreal.

Spijtig voor Yari, de laatste tijd toch echt wel in veel betere doen, ziet er niet goed uit...

Consequent gefloten

N'Diaye kreeg rood voor zo in n speler te haken, vandaag zelfs geen fout.
Toppers!

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan