Jupiler Pro League 2022-2023

Gewoon Club Nxt opstellen in resterende matchen…. Alleszins no more Odoi, Nielsen Vanaken Buchanan,…
Dit seizoen is verloren.
Best idd nu voor de jeugd kiezen en dan volgend jaar een nieuwe start met nieuwe ervaren trainer.
En kijken om de volgevreten "vedetten" en enkele niet-voetballers (odoi, Yaremchuk...) te verpatsen aan gelijk wie die er nog een paar duizend € wil voor geven.

Titel is bij mij al maanden weg, maar Club moet echt wel Europees voetbal halen, zou een drama zijn. En net daarom moeten ze PO1 halen. Want in een PO2 tegen Standard/Gent/Westerlo (2 van deze 3) is dat in huidige vorm geen sinecure.

Je leest hier en in de media toch wat. Echt goed was het niet maar als Club gewoon enkele van zijn 100% kansen omzet is het gewoon 1-3 en geen haan die er naar kraait. Dat deze match op 1-0 eindigt is waanzin.

Titel is bij mij al maanden weg, maar Club moet echt wel Europees voetbal halen, zou een drama zijn. En net daarom moeten ze PO1 halen. Want in een PO2 tegen Standard/Gent/Westerlo (2 van deze 3) is dat in huidige vorm geen sinecure.
Supporteren voor Antwerp in de bekerfinale dus :love: Anders moet je ook nog tegen de nummer 4 van PO1 spelen.

Je leest hier en in de media toch wat. Echt goed was het niet maar als Club gewoon enkele van zijn 100% kansen omzet is het gewoon 1-3 en geen haan die er naar kraait. Dat deze match op 1-0 eindigt is waanzin.
Als , als , als ,als die klet van 17 milj nen bal tussen de palen zou trappen zouden jullie al content zijn :)

Wat een feestje zeg :love2:.

4 matchen thuis gewonnen waaronder Antwerp, Genk en Club. Dan weet je dat je het hebt laten liggen tegen de "kleine" ploegen. Normaal zou dit de redding moeten zijn maar je weet maar nooit

Ik zeg dat al weken, en volgende week zit je net zoals mij terug op post :)
Heb dit seizoen wel al meer matchen gemist dan de voorbije 5 seizoenen samen denk ik.
Ga oprecht blij zijn als het seizoen erop zit. We zijn precies weer die ploeg van begin de jaren 2010.
Allemaal zo lomp en ongelukkig, precies niks voetbalverstand, niet kunnen afwerken. Barf.

KVK 😍
Kadri, De Neve (vooral eerste helft) en Watanabe toch echt wel excellent vandaag.
De Neve is een werker die zich volledig smijt, kan dit volgens mij geen weken/maanden aan een stuk volhouden maar we kunnen er maar van profiteren :-).

Watanabe is al het ganse seizoen op een hoog niveau bezig. Vrees dat we die samen met Selemani en Kadri gaan kwijt zijn na het seizoen en dat zal een groot probleem worden :(

Terug
Bovenaan