Jupiler Pro League 2022-2023

Lardot op het veld en Bouceaut als VAR
De crème de la crème van ons scheidsrechterskorps

@Solleke89 ge ziet toch de ref duidelijk zijn arm strekken en wijzen? Dus die ziet de fout en geeft wat? Balvoordeel? Of wat moet dat voorstellen

Lardot op het veld en Bouceaut als VAR
De crème de la crème van ons scheidsrechterskorps

@Solleke89 ge ziet toch de ref duidelijk zijn arm strekken en wijzen? Dus die ziet de fout en geeft wat? Balvoordeel? Of wat moet dat voorstellen
Die doet gewoon teken dat er niets aan de hand is.

Nu dat de scheids dit niet perfect kan zien wil ik nog aannemen, maar dat de VAR hier niet op inspeelt is niet te geloven. Frank zal het weer mogen uitleggen maandag. "We verwachten hier een interventie van de VAR."

Die doet gewoon teken dat er niets aan de hand is.

Nu dat de scheids dit niet perfect kan zien wil ik nog aannemen, maar dat de VAR hier niet op inspeelt is niet te geloven. Frank zal het weer mogen uitleggen maandag. "We verwachten hier een interventie van de VAR."
Die tweede beweging wel (zwaaien met de armen/schoolslag beweging)

De ref staat thans goed om het te zien.

Schandalig was dit. En dan komen we nog goed weg. Niet enkel die fout van Munoz maar ik zag minstens één handsbal aan onze kant die niet onderdeed voor die van Union vorige week.
Nee jongens. Zo gaat het niet lukken.

Dit past misschien wel het beste hier:

1679124430001.png

Genk is er serieus mee aan het rammelen, ze zullen idd. nog hun tenen mogen uitkuisen de komende weken

Ja, vrij frustrerend dat die penalty niet gefloten werd. Als Cercle supporter lijkt mij 1-1 wel een correcte uitslag.
Goh ja, correcte uitslag misschien wel maar ik vind het als neutrale supporter zelfs al zuur dat zo’n duidelijke penalty niet gefloten wordt, wat moet dat zijn als Cercle supporter.

Goh ja, correcte uitslag misschien wel maar ik vind het als neutrale supporter zelfs al zuur dat zo’n duidelijke penalty niet gefloten wordt, wat moet dat zijn als Cercle supporter.
Had ik hem liever gehad, uiteraard maar ik stoorde me bvb. meer aan het feit dat in Eupen - Cercle een duidelijke rode kaart met blessure tot gevolg niet gegeven is. Want de bescherming van de spelers vind ik belangrijker dan 'interpretatie'.

Stop eens met u fobie op genk.
Een fobie (Grieks: φόβος, phóbos = angst, vrees[1]) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties.

1: Ge kunt geen fobie hebben op iets, maar van iets. Bad grammar is bad.
2: Ge bedoelt eerder fixatie
3: Niet meer of minder dan dat de Genk/Gent en in mindere mate Anderlecht supporters hier staan te kraaien als er een onterechte beslissing in het voordeel van Club valt.
4: Het is gewoon de waarheid. Ik schreef gewoon wat vele anderen denken en ccl wat andere fora gebruikers van mij denken.

Terug
Bovenaan