Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die doet gewoon teken dat er niets aan de hand is.
Nu dat de scheids dit niet perfect kan zien wil ik nog aannemen, maar dat de VAR hier niet op inspeelt is niet te geloven. Frank zal het weer mogen uitleggen maandag. "We verwachten hier een interventie van de VAR."
Die doet gewoon teken dat er niets aan de hand is.
Nu dat de scheids dit niet perfect kan zien wil ik nog aannemen, maar dat de VAR hier niet op inspeelt is niet te geloven. Frank zal het weer mogen uitleggen maandag. "We verwachten hier een interventie van de VAR."
Schandalig was dit. En dan komen we nog goed weg. Niet enkel die fout van Munoz maar ik zag minstens één handsbal aan onze kant die niet onderdeed voor die van Union vorige week.
Nee jongens. Zo gaat het niet lukken.
Goh ja, correcte uitslag misschien wel maar ik vind het als neutrale supporter zelfs al zuur dat zo’n duidelijke penalty niet gefloten wordt, wat moet dat zijn als Cercle supporter.
Goh ja, correcte uitslag misschien wel maar ik vind het als neutrale supporter zelfs al zuur dat zo’n duidelijke penalty niet gefloten wordt, wat moet dat zijn als Cercle supporter.
Had ik hem liever gehad, uiteraard maar ik stoorde me bvb. meer aan het feit dat in Eupen - Cercle een duidelijke rode kaart met blessure tot gevolg niet gegeven is. Want de bescherming van de spelers vind ik belangrijker dan 'interpretatie'.
Een fobie (Grieks: φόβος, phóbos = angst, vrees[1]) is een psychische aandoening waarbij iemand, om doorgaans onduidelijke redenen, een overmatige angst ontwikkelt voor specifieke zaken of situaties.
1: Ge kunt geen fobie hebben op iets, maar van iets. Bad grammar is bad.
2: Ge bedoelt eerder fixatie
3: Niet meer of minder dan dat de Genk/Gent en in mindere mate Anderlecht supporters hier staan te kraaien als er een onterechte beslissing in het voordeel van Club valt.
4: Het is gewoon de waarheid. Ik schreef gewoon wat vele anderen denken en ccl wat andere fora gebruikers van mij denken.