mistertc73
Member
Eén keertje zo’n post kan nog gebeuren, maar vanaf nu mag je zulke uitspraken staven met voorbeelden.
het mag nu toch echt eens gedaan met genk constant compleet overduidelijke non-penalty's cadeau te doen
het aantal punten dat genk op die manier al cadeau gekregen heeft dit seizoen en ook de 2 vorige seizoenen, ge gaat er met 50 cadeaupunten bijlange na niet komen
en dat is dan nog alleen maar gesproken over punten zomaar gekregen van totaal onrechtmatige penalty's, er is dan nog niks gezegd over het puntengewin dat ze konden doen omdat hun tegenstanders onbegrijpelijke en gewoon geheel onterechte rode kregen of andersom genk die die evenzeer onbegrijpelijk en totaal onterecht niet kregen (weliswaar de totaal onterechte rode kaarten van de tegenstanders waren zeker een stuk talrijker dat de rode die genk had moeten krijgen maar niet kreeg)
het aantal punten dat genk op die manier al cadeau gekregen heeft dit seizoen en ook de 2 vorige seizoenen, ge gaat er met 50 cadeaupunten bijlange na niet komen
en dat is dan nog alleen maar gesproken over punten zomaar gekregen van totaal onrechtmatige penalty's, er is dan nog niks gezegd over het puntengewin dat ze konden doen omdat hun tegenstanders onbegrijpelijke en gewoon geheel onterechte rode kregen of andersom genk die die evenzeer onbegrijpelijk en totaal onterecht niet kregen (weliswaar de totaal onterechte rode kaarten van de tegenstanders waren zeker een stuk talrijker dat de rode die genk had moeten krijgen maar niet kreeg)

Er is ook gewoon veel moois aan die club. En hun mentaliteit op het veld vind ik fijn (daar heb ik ook met medesupporters al veel discussies over gehad en heb ik na de match tegen Antwerp ook al aangehaald). Als het te ver gaat soms (en dat is ook zo) is het aan de ref om dat aan te pakken. Ge kunt een ploeg niet verwijten dat ze alles doen dat ze kunnen doen. Maar "alles geven", "een blok zetten", "snedig uitbreken". I like that.
Kvind het ook gewoon belachelijk dat zoiets penalty is, maar we hebben ook al genoeg aan de andere kant van de medaille gestaan. Dan was de uitleg inderdaad: "Niet tegen het lichaam".