Jupiler Pro League 2022-2023

Vind dat geel toch heel licht. Ok, hij gaat op de voet staan, maar het is niet dat hij vol doorgaat ofzo, het leek mij zelfs eerder per ongeluk.

Met moment wel goei infiltraties, maar dan ene keer de bal onbegrijpelijk keuzes maken.

Verdedigend ook vaak uit volledig uit positie.
Witsel staat er tenminste nog
Ja, ik wou de man een positieve opbouwende kritiek geven, :ROFLMAO:

Ook te onzelfzuchtig, durft bijna niet te knallen zelf

Die staat toch nergens genoteerd? Ook nie op Sporza, HLN of livescore.
Ik heb de ref enkel Yari geel zien geven in die fase

Hier moogt ge als club toch ook wel keihard op reageren als die daarvoor geel kreeg.
Denk die fase. Iets anders is er toch niet gebeurd. Verheyen zei het ook

Denk die fase. Iets anders is er toch niet gebeurd. Verheyen zei het ook
Ja kan nie anders.
Maar nie gezien dat hij geel trok en blijkbaar geen enkele live verslag heeft dat gezien.

Trouwens geel voor de stuk theater?
Dus nu kunnen we concluderen dat refs enkel afgaan op de reactie van "het slachtoffer"?
Als hij het had gezien had hij nooit geel getrokken.
Wederom belachelijk

Zijn jullie hier nu echt allemaal serieus? Dus de fout ligt bij Samoise en de ref? Niet bij Diawara die zonder reden de bal in Samoise zijn gezicht gooit?

Zijn jullie hier nu echt allemaal serieus? Dus de fout ligt bij Samoise en de ref? Niet bij Diawara die zonder reden de bal in Samoise zijn gezicht gooit?
Diaware gooit inderdaad de bal in het gezicht van Samoise maar dat theater is nergens voor nodig.
Maar eerlijk, ik heb het echt gemist dat de arbiter daar geel trok.

HLN:

Samoise zet Verschaeren op het verkeerde been, waarop die de Gent-speler foutief afstopt en geel krijgt. Een goede actie van Samoise - het stukje theater dat erop volgt wanneer Diawara de bal zachtjes tegen z'n schouder gooit, is dat niet.

Sporza:
Terwijl Verschaeren een gele kaart krijgt, gaat Samoise met zin voor drama tegen de grond. Diawara heeft de bal tegen zijn schouder gegooid. Kinderachtig gedrag van beide spelers.

Het Nieuwsblad is ook nie mee
Waar in zijn gezicht?
Hij gooit die bal idd naar Samoise, die er langs vangt, tegen zijn schouder krijgt. Naar de ref kijkt en dan dood valt
Ook inderdaad verschrikkelijk hard gegooid ja..

Aah komaan..

Samoise moest daar geel krijgen voor zijn belachelijk gedoe. Het was al niet de 1e keer dat die zwaar overdreven reageerde op dikwijls niets.
Diawara gooit gewoon de bal nonchalant in die richting en Samoise krijgt die (vrij zacht) tegen zijn schouder. Moet ge daar zo dwaas voor doen? Het is niet dat Diawara in dodgeball-stijl die bal keihard in Samoise zijn gezicht smijt e.

2e gele was imho terecht. Maar daar mogen ze dan wel eens consequenter in zijn, want zulke fouten passeren toch te veel.

Nuja niet dat we hier iets verdienen.
Verschrikkelijke wedstrijd, paar gelukkige acties, maar dramatisch niveau

Ook met 11 rapen de hier niks meer
Maar dat rood is lachwekkend 😂

Diawara hoeft dat natuurlijk niet te doen. Maar Samoise moet natuurlijk ook niet onnozel doen en zo belachelijk theaterstukje opvoeren

Ik vind voor alle duidelijkheid ook dar Samoise daar niet over het veld moet rollen. Maar dat sluit toch ook niet uit dat Diawara dit volledig aan zichzelf te wijten heeft?

Terug
Bovenaan