Jupiler Pro League 2022-2023

Tegen Union was het aanvallend al goed, maar dit was veruit onze beste wedstrijd van het seizoen. Hopelijk kunnen we dit doortrekken richting Club Brugge.

Gisteren 2 vouchers gewonnen voor een B match van KRC Genk. Heb ik geluk dat de match tegen Union blijkbaar een B match is :woohoo:.

Jieppie.. Volgende week incognito naar brugge standard. Helaas wel bij de brugge supporters.maar ja free tickets. Dus je kan niet alles willen natuurlijk. (vrienden met club abo die het niet meer kunnen aanzien :shy: )

We zitten echt wel in een monumentumPJE. En Henkinet zal nu wel in doel moeten maar das ook gene slechte.

Ik geloof wel in een goede afloop. Als zelfs KVO wint van hen met ruime cijfers..

Laatst bewerkt door een moderator:
Jieppie.. Volgende week incognito naar brugge standard. Helaas wel bij de brugge supporters.maar ja free tickets. Dus je kan niet alles willen natuurlijk. (vrienden met club abo die het niet meer kunnen aanzien :shy: )

We zitten echt wel in een monumentumPJE. En Henkinet zal nu wel in doel moeten maar das ook gene slechte.

Ik geloof wel in een goede afloop. Als zelfs KVO wint van hen met ruime cijfers..
pff ja, dan speelt clubtjen gelijk tegen een mindere ploeg, dan gaat uw ploeg naar daar à la "t zal wel lukken", en wint Brugge 2-0.
en 't is nu niet alsof Standard wél elke match even goed speelt.

Niet normaal vandaag. Grootste schoppartij van het seizoen... Dat STVV niet al bij de rust met 9 stond is niet te vatten. Boya ontsnapt echt vijf keer aan zijn tweede gele kaart en Konaté zijn enorm vuile knie in Castro (speler één van twee die van het veld werd getrapt) was ook al de tweede keer dat die aan een tweede gele kaart ontsnapte. Maar ja, nog wint ge die match makkelijk als ge u niet twee keer laat rollen door eerst een absoluut onnodige fout te maken en u daarna als een van de beste cv's in de competitie u twee keer in één actie te laten rollen door bompa Bruno.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan