Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit. Hoe wij op het veld staan, niet te doen.Zo diep hebben we qua niveau toch niet gezeten in de laatste 10 jaar?
Trainer kon sommige dingen miss beter doen maar veel ligt toch aan spelers, hoe staan die in hemelsnaam op dat veld, iedere enthousiaste tegenstander die druk zetten overklast onze spelers. De simpelste passen van 3m geven we weg. En dan die stomme tegengoals, kan je echt weinig aan doen als trainer.
Nu hoeft het ook niet meer! Maanden geleden hadden jullie moeten komen halen.Onder Schreuder wonnen we tenmjnste onze marchen. Haal die maar terug, of doe het seizoen uit met een assistent en pak Hein.
Als Parker sowieso buiten gaat dan is hoe vroeger hoe beter imo. Meer tijd voor de nieuwe coach om iets te bouwen tegen volgend seizoen en te ondervinden wat er nodig is van transfers deze zomer. Heeft echt geen nut om een trainer te houden als je toch beslist om er niet met verder te gaan. Plus het feit dat je nog altijd uit PO1 kan vallen.Al van in het begin geen fan geweest van de aanstelling van Parker, maar het is ondertussen al wel duidelijk dat dit een serieuze miscast is. Seizoen laten uitdoen en laat in de zomer iemand nieuw vanaf 0 beginnen.
En ik die dacht dat Anderlecht met Mazzu de hoofdvogel had afgeschoten dit seizoen naar miscasting toe.Al van in het begin geen fan geweest van de aanstelling van Parker, maar het is ondertussen al wel duidelijk dat dit een serieuze miscast is. Seizoen laten uitdoen en laat in de zomer iemand nieuw vanaf 0 beginnen.
Als Parker sowieso buiten gaat dan is hoe vroeger hoe beter imo. Meer tijd voor de nieuwe coach om iets te bouwen tegen volgend seizoen en te ondervinden wat er nodig is van transfers deze zomer. Heeft echt geen nut om een trainer te houden als je toch beslist om er niet met verder te gaan. Plus het feit dat je nog altijd uit PO1 kan vallen.
Mja, los van de tekortkomingen van bepaalde spelers is 12 op 30 toch gewoon rampzalig met deze kern? Dat kan en mag gewoon niet gebeuren. Je kan altijd kwalitatief tekortkomen, maar dan hoor je dat te compenseren met mentaliteit. En dat laatste is sowieso ver te zoeken momenteel en het is toch wel aan de coach om op de een of andere manier vuur in uw ploeg te krijgen.Misschien ben ik te naïef maar vind Parker eigenlijk geen miscast. Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er in de kern zelf iets schort: Vanaken niet op niveau, Mechele prutst elke week, Boyata is flop, Mata ook al een paar seizoenen aan het prutsen, Tajon kort lontje, Skov in het sukkelstraatje. Het wordt tijd om in die kern eens grote kuis te houden, maar het bestuur heeft zichzelf klem gezet door langlopende contracten nogmaals open te breken en te verlengen bij de minste scheet aan interesse..
Welke coach kan dit wel rechttrekken?
Beetje overroepen die Schreuder imo , ging gewoon voort op wat de Fille aant doen was , overstap naar AJax was ook geen succes .Ja, akkoord als ze al iemand hebben die meteen kan invallen. Maar dat lijkt mij dan weer sterk aangezien die dan waarschijnlijk uit dezelfde pool komt als waar Parker inzat bij zijn aanstelling. Tenzij je een Schreuder oid gaat nemen, maar zowel bij Club als bij Ajax toch ook al laten zien dat dat niet het van het is.
Dan lijkt het mij beter dat ze nu gewoon rustig beginnen met zoeken naar een trainer naar volgend seizoen toe. Tenzij uw beoogde topkandidaat voor volgend seizoen nu al beschikbaar zou zijn, uiteraard.
Mja, los van de tekortkomingen van bepaalde spelers is 12 op 30 toch gewoon rampzalig met deze kern? Dat kan en mag gewoon niet gebeuren. Je kan altijd kwalitatief tekortkomen, maar dan hoor je dat te compenseren met mentaliteit. En dat laatste is sowieso ver te zoeken momenteel en het is toch wel aan de coach om op de een of andere manier vuur in uw ploeg te krijgen.
Ik zeg niet dat Scott Parker in het algemeen een slechte trainer is, maar duidelijk niet de man die Brugge nodig heeft op dit moment.
Alleee je moet me weer quoten , uitgeblust bedoel ik dat ze gene zak goesting om te voetballenDat hele 'kern is wat uitgeblust'-gedoe heb ik ondertussen al 100x gehoord, maar dat slaat toch negens op? Nielsen, Onyedika, Meijer en Jutgla zijn nieuw van dit seizoen. En dan heb je nog Buchanan en Skov die er nu iets meer dan een jaar zitten. Sylla komt net piepen als bassispeler. De enige waarvoor dat zou kunnen opgaan zijn Mata & Vanaken.
Het is geen Real Madrid dat na jarenlang samenspelen nood had aan verjonging hè.
Ik zou wel durven zeggen dat het misschien geen slecht idee is om Vanaken te verkopen en te bouwen aan een team zonder hem.
Ik heb u helemaal niet gequote manAlleee je moet me weer quoten , uitgeblust bedoel ik dat ze gene zak goesting om te voetballen
maar voor mij mag het zo blijven ze ; np ^^