Jupiler Pro League 2022-2023

Het zegt genoeg dat de club supporters dit op 1 of andere manier proberen goed te praten.
Hier en op sociale media, staar vol dat Buchanon beter wat harder zou kloppen, etc,

Er is dan ook niemand die zegt dat Gent had gewonnen tegen 10 man, maar het zou wel een andere wedstrijd geweest zijn.
Iemand al beelden van die buitenspelfase voor die penaltiefase?
Het jaren 80 beeld vanuit de Sovjet-Unie kan niemand toch serieus nemen?

Veel te braaf zijn wij, veel te braaf.
Om nog maar te zwijgen over de bepalende fase tegen Cercle vorig seizoen.
Overduidelijk buitenspel omdat de cameraman niet op zijn plaats was.
Juist op dit moment in een beslissende wedstrijd. Toeval bestaat :)

Wie praat dit goed?

Buchanan verdiende 100% rood.

Buchanan is trouwens geen al te slimme speler. Laat zich vaak opnaaien en ook qua voetbalintellect maar zo-zo (maakt zéér vaak de verkeerde keuze om te passen/dribbelen of schieten). Erger me vaak aan hem. Ik begrijp eigenlijk niet dat die zoveel mag blijven spelen. Nusa krijgt amper kansen...

Wel grappig ook weer dat hier weer zoveel commotie over is, terwijl Nurio 2 minuten daarvoor "in de actie" tot 2x toe natrapt naar de op de grond liggende Nielsen. Twee weken geleden deed Lazare het nog duidelijker en harder op (denk ik) Onyedika. Blijkbaar is het dan geen "pure schande" dat er geen rood werd getrokken. Twee maten en twee gewichten, zoals zo vaak. Misschien eens aan Hein vragen of hij vond dat Nurio ook rood verdiende. Kan best een leuk interview worden. Maar goed, kritisch, eigen analytisch vermogen in het Belgisch mediakorps in blijkbaar teveel gevraagd.
Wel...

Gewoon doodjammer dat we week na week een discussie moeten hebben over de VAR of het nu in het voordeel is van ploeg A of y er zitten onbekwame mensen in tubeke.

Wij winnen nu wel maar alle aandacht gaat naar die actie er is geen enkele analyse over de match zelf.

Dank. Ik weet wat ik gezegd heb. Buiten de te zware woorden "tot 2x toe natrapt" (naar mijn herinnering was het wel zo, maar bleek na de beelden opnieuw gezien te hebben iets onduidelijker en wellicht voor interpretatie vatbaar), sta ik nog achter die comment. Selectieve verontwaardiging in gang gestoken door Hein die zelf vergeet te vermelden dat Gent een non-match speelde. En de media slikt het als zoete koek. Dus jij vond Lazare geen rood en niet evenzeer wedstrijdbepalend om hem te laten staan?

Het is elke week hetzelfde, Hein zegt toch ook dat we tegen 10 man ook niet gingen winnen maar het zou een andere wedstrijd geweest zijn.
Jullie hebben ook al openlijk geklaagd, andere ploegen ook.
Meer dan terecht toch? Is geen sneer naar Brugge maar naar de VAR.
Je moet toch echt wel stekeblind zijn als je je dit niet ziet.
En dan oefen je de verkeerde job uit, zo simpel is het.
Het is niet grijs, maar gewoon overduidelijk.
Geen discussie mogelijk.

Club "supporters" en 60+'ers slaan, name a better duo :(. Spijtig dat ze konden ontsnappen.
Op de trein en in het station zijn wel camera's dus hopelijk worden ze nog gevat.
Elk jaar minder en minder zin om nog naar het voetbal te gaan kijken. Club, Anderlecht, Gent, je zit vaak gewoon rond een bende schuimbekkende marginalen met het verstand van een okkernoot. Allemaal denken dat ze de man zijn. Degoutant.

Net zoals De Laet? Werd toen ook weer "vergeten" door de media. Alle focus op Onyedika (die overigens dit ook niet zomaar zal doen). Maar wellicht zijn enkel Club supporters racistisch (volgens de media).
Met u discuteren is enorm vermoeiend hoor
Bij Nurio haal je er Lazare en Onyedika bij, wat niet vergelijkbaar is
Zegt men iets over Onyedika en de match ervoor dan haal jij er weer Delaet bij wat er niks mee te maken heeft.

Club "supporters" en 60+'ers slaan, name a better duo :(. Spijtig dat ze konden ontsnappen.
Begint toch hallucinant te worden hoe vaak Club-supporters bij dit soort zaken betrokken zijn.

Nu goed, bij iedere club hebt ge van die idioten, maar het valt me op dat het vaak met Club-supporters is.

Het zegt genoeg dat de club supporters dit op 1 of andere manier proberen goed te praten.
Hier en op sociale media, staar vol dat Buchanon beter wat harder zou kloppen, etc,
ah bon, quote die posts dan eens graag? die heb ik precies toch allemaal gemist.

Ik vind dat de clubsupporters hier op dit forum nét niet de actie van Buchannon willen goedpraten -> heb gisteren alleen maar posts van clubsupps gezien die bevestigen dat het rood was. Begrijp niet waarom je persé wat moet komen uitdagen met een post zoals bovenstaande, elke clubsupporter hier op dit forum heeft je gelijk gegeven dat je gelijk hebt om je bestolen te voelen.

Toch classic Hein om altijd op de refs te melken ipv naar zijn ploeg te kijken?
Is al jaren zo. Niet dat hij geen punt heeft maar vaak is dat gewoon zijn enige onderwerp na een match.

Kan er nog wel 1000 vinden denk ik.
zou dat dan ook niet een klein beetje in het gevoel van de VAR meespelen? Het is een match van Gent/Hein die al zoveel kritiek op ons heeft gehad, die gaan we ne keer geen pleziertjes doen vandaag?

Meer supporters dus evenredig meer debielen?
Ik denk dat ook.
Ik ga elke week naar 1e provinciale kijken en zelfs daar loopt het vol volslagen idioten. Dat komt gewoon al helemaal niet in het nieuws want daar loopt altijd maar een dikke 100 man rond.

Ik ga mezelf niet heiliger verklaren dan de paus want ik verwijt ook tegenstanders en refs (en in provinciale is dat helemaal niet zo anoniem) en ik kan me ook vreselijk kwaad maken op bepaalde beslissingen maar eens die partij is afgefloten is dat wel voorbij. Er kan nog over nagepraat worden en dat kan nog wat frustraties opwekken maar ik heb wel nog nooit ruzie gezocht met een tegenstander omwille daarvan. Maar de keren dat ik al situaties gezien heb in kantines waar dit wel het geval was (zowel uitgelokt langs onze kant als die van de tegenstander trouwens) zijn op die 10 jaar al lang niet meer op 2 handen te tellen. Voetbal lokt gewoon een bepaald soort volk dat zich blijkbaar niet kan beheersen eens ze een paar pinten uit hebben... Allez en het feit dat het tegenwoordig zeker niet alleen bij bier blijft helpt ook niet natuurlijk.

Toch classic Hein om altijd op de refs te melken ipv naar zijn ploeg te kijken?
Is al jaren zo. Niet dat hij geen punt heeft maar vaak is dat gewoon zijn enige onderwerp na een match.

Hein steekt het óók niet weg als zijn eigen ploeg slecht is hoor.
maar over de referee department gisteren was er gewoon méér te vertellen.

Hein steekt het óók niet weg als zijn eigen ploeg slecht is hoor.
maar over de referee department gisteren was er gewoon méér te vertellen.
Mwa, als er *iets* voorvalt in een match van Gent met de ref weet ik gewoon al op voorhand dat het nadien enkel daar over gaat gaan :D

Mwa, als er *iets* voorvalt in een match van Gent met de ref weet ik gewoon al op voorhand dat het nadien enkel daar over gaat gaan :D
als het nu zou gaan over een niet-gegeven rode kaart bij een 4-0 voorsprong voor Club heb je gelijk. Maar nu is het toch gewoon normaal dat Hein daar op focust. Het verandert volledig het gezicht van de match.

Terug
Bovenaan