Jupiler Pro League 2022-2023

Hij heeft ook meer steun en jullie voetballen veel dichter bij de 16 van de tegenstander.

Jullie? Ik zou gezworen hebben dat jij ook een Anderlecht-fan bent.

Zeg, die Ashimeru, was die altijd al zo slecht of valt dat nu gewoon meer op omdat de rest van het team weer een klein beetje niveau begint te halen?

Zeg, die Ashimeru, was die altijd al zo slecht of valt dat nu gewoon meer op omdat de rest van het team weer een klein beetje niveau begint te halen?
Nope. Die speelt vaker op dit niveau om het zo te zeggen

Hij staat er wel vaak, maar doet dan domme dingen

Nee geen Anderlecht fan. Vroeger heel hard Club Brugge en nog steeds de voorkeur. Mijn vader is Anderlecht supporter dus ja volg je die ook wel een beetje. Zeker met de recente ontwikkelingen. Had dit bij een Antwerp of Gent geweest, zou ik het even schandalig vinden want zo’n wanbeheer kan een club kapot maken, wat ook het Belgische voetbal niet ten goede komt 😊. Dit ter zijde

Een speler, in buitenspelpositie, die de bal ontvangt van een tegenstander die de bal bewust
speelt (behalve vanuit een bewuste redding) wordt niet geacht voordeel uit zijn positie te
halen. Zie het figuur hieronder. Dit is geen buitenspel omdat de verdediger een bewuste
actie maakt om de bal te spelen. Doordat de verdediger de bal blokt en de bal daardoor bij
aanvaller terechtkomt, ontstaat er een nieuwe situatie.

Dus geldig doelpunt afgekeurd..

Terug
Bovenaan