Slayer_Kev666
Well-known member
Zuur verlies, hadden echt minstens 1 punt verdiend.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Centen natuurlijk.En als Tedesco werkelijk gesolliciteerd heeft snap ik niet waarom ze hem niet gekozen hebben.
*wijsvinger*Yes, punt uitgelopen op Gent![]()

Union en Genk lopen er 2 uit…Kijken jullie niet meer naar boven maar naar beneden?Yes, punt uitgelopen op Gent![]()
Makkelijkste zege vh seizoen. Meer gekeken naar Dante en andere randactiviteiten dan de matchWtf voor opstelling is dit bij Waregem? Dat Fadera een 5e gele kaart pakt om deze match te missen versta ik 100%. Met deze opstelling beginnen daarentegen is echt degoutant, beter direct forfait geven en deze match gewoon niet spelen dan. Triestig.

Tuurlijk, na zo een drama in de jpl dit seizoen teken je gewoon voor plekje in po1, als Union beker pakt dan heb je zo gewoon Europees héUnion en Genk lopen er 2 uit…Kijken jullie niet meer naar boven maar naar beneden?
Ik heb Hein nooit echt moeten hebben, al is hij sinds hij zijn 2e passage bij Gent begon wel wat veranderd. Veel kritischer naar wat er binnenskamers gebeurt ipv calimero gedrag en focussen op een ander.Na Hein zijn persconferentie ben ik er steeds meer van overtuigd dat die in de zomer naar Club komt, die doet precies wel heel hard zijn best om zich onmogelijk te maken in Gent. Parker als tussenpaus zoals Schreuder geweest. En ik zou het eerlijk gezegd zelfs niet eens erg vinden, ben wel curieus hoe dat zou onthaald worden door de rest van de Club-aanhang.
Vermeeren , heerlijk voetballerHet middenveld van Antwerp (Vermeeren, Keita en Ekkelenkamp), gemiddelde leeftijd: 19,6 jaar. Ik hoop dat we die mannen nog een seizoen kunnen samen houden. Als Yusuf terug fit is, Stengsie terug uit schorsing en Scott wat meer matchritme heeft dan worden dat nog moeilijke keuzes voor Van Bommel.

Inderdaad. Aan jonge talentvolle middenvelders geen gebrek bij de Rode duivels.Vermeeren , heerlijk voetballer![]()
Weet jij wat er met Yusuf aan de hand is? Eerst was er sprake van een kleine blessure maar die staat onderhand ook al sinds november aan de kant.Het middenveld van Antwerp (Vermeeren, Keita en Ekkelenkamp), gemiddelde leeftijd: 19,6 jaar. Ik hoop dat we die mannen nog een seizoen kunnen samen houden. Als Yusuf terug fit is, Stengsie terug uit schorsing en Scott wat meer matchritme heeft dan worden dat nog moeilijke keuzes voor Van Bommel.
Complexe voetblessure waarbij er steeds terug vochtophoping is.Weet jij wat er met Yusuf aan de hand is? Eerst was er sprake van een kleine blessure maar die staat onderhand ook al sinds november aan de kant.
Lees dat Muja nu ook een goeie maand out zou zijn, ongelofelijk zeg.Complexe voetblessure waarbij er steeds terug vochtophoping is.
Mechele man van de match dan weet je dat het niet goed was van onze kant.
Sowah mag per direct vertrekken van mij.
Hij kan nog naar Turkije!Slechte timing vriend, transfermarkt is sinds vorige week dicht.