Jupiler Pro League 2022-2023

Hoe jij er in slaagt om werkelijk elke keer commentaar te geven op Verschaeren :laugh: . Ben is blij dat hij daar een goeie loopactie maakt.
Die loopactie is wat ik verwacht voor n speler op die positie.

Is die goed? Ja. Moet je daar euforisch over worden? Absoluut niet. Das gvd een nummer 10 hè, ik mag toch verwachten dat die wat diepgang brengt met en ook zonder bal?

Als Dreyer niet goed volgt en die verdediger niet staat te slapen is dat een dramatische afspeelpass van 2,5 meter

Vooral blij met Verbrugge en dat ze die gast niet hebben laten vertrekken.
3x de 0 op rij. Gezien de rest van het spel is dat een enorme prestatie

Zo verliest elke ploeg natuurlijk domweg punten.
Ik denk dat Anderlecht er ook al wel een aantal domweg gewonnen heeft, dus op't einde van de rit is dat in evenwicht.

Verbruggen doet het toch maar, houdt Anderlecht recht en heeft toch een groot aandeel in deze zege. Ik vind dat die dat verdikke goed doet.

Zo verliest elke ploeg natuurlijk domweg punten.
Ik denk dat Anderlecht er ook al wel een aantal domweg gewonnen heeft, dus op't einde van de rit is dat in evenwicht.

Verbruggen doet het toch maar, houdt Anderlecht recht en heeft toch een groot aandeel in deze zege. Ik vind dat die dat verdikke goed doet.
Uiteraard. Was maar om te lachen 😄
Op Brugge hebben we bv. Al een punt gestolen

Ze doen het toch maar hoor, ongeloofelijk.
Blind afgaan op DeBilde zijn uitspraak over n andere fase

Het zou inderdaad belachelijk zijn terug te gaan naar die andere fase, maar ik herinner me een penaltyfase in een match van Cercle waar de fout drie (!) minuten eerder was gebeurd... dus het had zomaar gekund 🙃

Het zou inderdaad belachelijk zijn terug te gaan naar die andere fase, maar ik herinner me een penaltyfase in een match van Cercle waar de fout drie (!) minuten eerder was gebeurd... dus het had zomaar gekund 🙃
Buitenspel is iets anders als penalty. Bij penalty of rood mag er altijd teruggekeerd worden bij buitenspel niet als het een nieuwe fase is (wat ook logisch is vind ik)

Buitenspel is iets anders als penalty. Bij penalty of rood mag er altijd teruggekeerd worden bij buitenspel niet als het een nieuwe fase is (wat ook logisch is vind ik)
Ja anders kan je blijven terug gaan. Uiteindelijk zat hier zelf een speler van Oostende al tussen, dus nieuwe fase en
Terecht goal

Wat een gedoe weer om niks. Anderlecht haalt niet eens voordeel uit die buitenspelfase want Slimani(?) verspeelt daarna direct de bal dacht ik.

De lijnrechter had het moeten zien maar VAR mocht inderdaad niet tussenkomen wegens nieuwe fase. Snap het gedoe niet, was bovendien al 0-1 dus de kans is redelijk dat we het daarzonder ook wel vastgehouden zouden hebben.

De opdracht om Yaremchuk meer te laten spelen heeft Parker ook al naar de vuilbak verworpen. Als Sowah al de voorkeur krijgt ... wat een verbranding van geld zeg.

Toen de ploeg nog goed draaide was het wel telkens met Sowah...

En oerdomme gele kaart voor Odoi, nu moet die 80 minuten opletten.

Toen de ploeg nog goed draaide was het wel telkens met Sowah...

Omdat die veel nuttig loopwerk verrichtte en goed verdedigend druk zette. Maar als het van hem zelf moet komen in de 16 loopt het quasi altijd fout. Het zit er niet in helaas. Of 't moet wreed oude ketchup zijn.

Terug
Bovenaan