J JelleCa Well-known member 3 februari 2023 #7.382 Solleke89 zei: Ligt dat aan mij of staat die Slimani wat dik? Klik om te vergroten... Awel ik was dat ook net aan het denken.
Solleke89 zei: Ligt dat aan mij of staat die Slimani wat dik? Klik om te vergroten... Awel ik was dat ook net aan het denken.
Général Zantas Well-known member 3 februari 2023 #7.383 Général Zantas zei: Toch niet de dag van Verbrugge. Klik om te vergroten... Jinxed it. Enkele knappe reddingen nu.
Général Zantas zei: Toch niet de dag van Verbrugge. Klik om te vergroten... Jinxed it. Enkele knappe reddingen nu.
Silence Well-known member 3 februari 2023 #7.385 N spits inbrengen die de bal goed kan bijhouden voorin.. Kunnen geen bal meer bijhouden intussen. Ruimtes groot houden is toch ook relatief, hoe hard kunt ge overdrijven
N spits inbrengen die de bal goed kan bijhouden voorin.. Kunnen geen bal meer bijhouden intussen. Ruimtes groot houden is toch ook relatief, hoe hard kunt ge overdrijven
Solleke89 Well-known member 3 februari 2023 #7.386 Spijtig dat Trebel er niet op staat, die had sowieso nog een bal à la Mechele aan een spits van Oostende gegeven.
Spijtig dat Trebel er niet op staat, die had sowieso nog een bal à la Mechele aan een spits van Oostende gegeven.
J JelleCa Well-known member 3 februari 2023 #7.387 Dr. Sheldon Cooper zei: 3 punten gaan toch gevleid zijn Klik om te vergroten... We hebben al moeite met een goal te maken, laat staan dat we een match kunnen doodmaken.
Dr. Sheldon Cooper zei: 3 punten gaan toch gevleid zijn Klik om te vergroten... We hebben al moeite met een goal te maken, laat staan dat we een match kunnen doodmaken.
Général Zantas Well-known member 3 februari 2023 #7.388 JelleCa zei: We hebben al moeite met een goal te maken, laat staan dat we een match kunnen doodmaken. Klik om te vergroten... Oei oei, offside zeg.
JelleCa zei: We hebben al moeite met een goal te maken, laat staan dat we een match kunnen doodmaken. Klik om te vergroten... Oei oei, offside zeg.
Sportinggboy Well-known member Supporter 3 februari 2023 #7.389 Général Zantas zei: Oei oei, offside zeg. Klik om te vergroten... Da was toch een andere fase ? Ik denk dat ze een verkeerde offside fase lieten zien.
Général Zantas zei: Oei oei, offside zeg. Klik om te vergroten... Da was toch een andere fase ? Ik denk dat ze een verkeerde offside fase lieten zien.
Général Zantas Well-known member 3 februari 2023 #7.393 Sportinggboy zei: Da was toch een andere fase ? Ik denk dat ze een verkeerde offside fase lieten zien. Klik om te vergroten... Goed punt, heb me laten leiden door de stommiteit van De Bilde en zijn collega. Daarom mag ik dus niet luisteren naar hen.
Sportinggboy zei: Da was toch een andere fase ? Ik denk dat ze een verkeerde offside fase lieten zien. Klik om te vergroten... Goed punt, heb me laten leiden door de stommiteit van De Bilde en zijn collega. Daarom mag ik dus niet luisteren naar hen.
Silence Well-known member 3 februari 2023 #7.394 Sportinggboy zei: Da was toch een andere fase ? Ik denk dat ze een verkeerde offside fase lieten zien. Klik om te vergroten... De bal van Ashimeru ging toch naar Verschaeren en niet naar Slimani?
Sportinggboy zei: Da was toch een andere fase ? Ik denk dat ze een verkeerde offside fase lieten zien. Klik om te vergroten... De bal van Ashimeru ging toch naar Verschaeren en niet naar Slimani?
Solleke89 Well-known member 3 februari 2023 #7.395 M'enfin Gilles, das gwn een andere fase. En toch niet willen snappen
Sportinggboy Well-known member Supporter 3 februari 2023 #7.396 Geen offside dus. Die ze lieten zien was nog van fases ervoor ergens. Want die stond daar niet in de Baklijn
Geen offside dus. Die ze lieten zien was nog van fases ervoor ergens. Want die stond daar niet in de Baklijn
Sportinggboy Well-known member Supporter 3 februari 2023 #7.397 7 op 9, genoeg op het degradatie spook toch een beetje te zien verdwijnen
Général Zantas Well-known member 3 februari 2023 #7.398 Sportinggboy zei: Geen offside dus. Die ze lieten zien was nog van fases ervoor ergens. Want die stond daar niet in de Baklijn Klik om te vergroten... Klopt, die stond in de gebaklijn. Sorry mods, move maar naar Offtopic.
Sportinggboy zei: Geen offside dus. Die ze lieten zien was nog van fases ervoor ergens. Want die stond daar niet in de Baklijn Klik om te vergroten... Klopt, die stond in de gebaklijn. Sorry mods, move maar naar Offtopic.
Jarvis Well-known member Crowdfunder FE 3 februari 2023 #7.399 Silence zei: Dramatische pass van Yari die nog goedkomt Klik om te vergroten... Hoe jij er in slaagt om werkelijk elke keer commentaar te geven op Verschaeren . Ben is blij dat hij daar een goeie loopactie maakt. Laatst bewerkt: 3 februari 2023
Silence zei: Dramatische pass van Yari die nog goedkomt Klik om te vergroten... Hoe jij er in slaagt om werkelijk elke keer commentaar te geven op Verschaeren . Ben is blij dat hij daar een goeie loopactie maakt.
Babaluna Well-known member 3 februari 2023 #7.400 Raman in den tribune met een pintje supporteren hahaha