Jupiler Pro League 2022-2023

Toch heel wat van de "revelaties" van het begin van dit seizoen die een serieuze terugval kennen.

Skov Olsen, Onyedika, Jutgla, Nielsen,... allemaal toch maar pover de laatste weken en maanden.

Van de nieuwelingen die in het begin zo goed waren vind ik enkel Meijer nog enigszins op niveau.
Olsen begint er toch ook weer wat door te komen imo, heeft best goeie, zuivere passing. Zo'n spelers moet je imo altijd laten spelen ook al is het hun vorm niet altijd geweldig.

Onyedika & Nielsen wel akkoord, gans ons middenveld is gewoon onbestaande.
En Jutgla is ook nergens meer, al was ie wel cva gestart vandaag, jammer dat ie uit valt.

Toch heel wat van de "revelaties" van het begin van dit seizoen die een serieuze terugval kennen.

Skov Olsen, Onyedika, Jutgla, Nielsen,... allemaal toch maar pover de laatste weken en maanden.

Van de nieuwelingen die in het begin zo goed waren vind ik enkel Meijer nog enigszins op niveau.
Jutgla profiteerde telkens van het vele loopwerk van Sowah. Sowah scoort zelf niet meer loopt erg veel en trekt zo verdedigers naar hem toe. Er is niemand buiten Lang die verdedigers naar hem toe trekt al opereert Lang veel meer van de flank dan Sowah.

Jongens toch wat is dat toch ginder achteraan? Is er dan echt niemand meer met vertrouwen? Das echt pure paniek

Wie had bij het begin van dit seizoen kunnen denken dat Club nu nood zou hebben aan minstens 4 versterkingen? Een nieuwe RB, een nieuwe CV, een aanvallende middenvelder als doublure voor Vanaken en eigenlijk ook een nieuwe spits ...

Straf dat de enige inkomende transfer voorlopig het terughalen van Hendry is. En daar verwacht ik nu toch ook niet veel van. Ja, het is vreemd hoe die plots uit de ploeg viel, maar 't is niet dat hij in Italië ook veel op de mat gestaan heeft.

Terug
Bovenaan