Général Zantas Well-known member 22 januari 2023 #6.741 Raman ziet er echt supergeil uit met zijn cirkelbaardje.
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.742 Silence zei: Lepoint raakt toch de enkel? Niet hard, maar ook geen bal. Klik om te vergroten... Niet elk contact is fout he. Voetbal blijft een contactsport. Valt me laatste weken wel op dat Anderlecht telkens heel opzichtig gaat liggen.
Silence zei: Lepoint raakt toch de enkel? Niet hard, maar ook geen bal. Klik om te vergroten... Niet elk contact is fout he. Voetbal blijft een contactsport. Valt me laatste weken wel op dat Anderlecht telkens heel opzichtig gaat liggen.
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.743 Dr. Sheldon Cooper zei: Niet elk contact is fout he. Voetbal blijft een contactsport. Valt me laatste weken wel op dat Anderlecht telkens heel opzichtig gaat liggen. Klik om te vergroten... Das n feit, dat van Genk - Westerlo was er idd gene nee. Tegen Zulte was ook zo'n licht moment met n trekbeweging Op het middenveld en aan de zijlijn fluit hij wel het minste contact Maar Lepoint tikt hier Arnstadt aan in zijn poging de bal te raken? Nuja zelfs zonder zo'n dingen moet ge hier afstand kunnen nemen hè
Dr. Sheldon Cooper zei: Niet elk contact is fout he. Voetbal blijft een contactsport. Valt me laatste weken wel op dat Anderlecht telkens heel opzichtig gaat liggen. Klik om te vergroten... Das n feit, dat van Genk - Westerlo was er idd gene nee. Tegen Zulte was ook zo'n licht moment met n trekbeweging Op het middenveld en aan de zijlijn fluit hij wel het minste contact Maar Lepoint tikt hier Arnstadt aan in zijn poging de bal te raken? Nuja zelfs zonder zo'n dingen moet ge hier afstand kunnen nemen hè
Général Zantas Well-known member 22 januari 2023 #6.745 Mechele, Odoi en Yaremchuk aan de aftrap, what can go wrong?
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.746 Dr. Sheldon Cooper zei: En weeral zo’n opzichtige duik Klik om te vergroten... Toch gene swalbe? Dat been staat er toch, hij moet er nie overspringen hè Allè hij duikt mss gewoon te vroeg, beste is er gewoon tegen lopen en overvallen
Dr. Sheldon Cooper zei: En weeral zo’n opzichtige duik Klik om te vergroten... Toch gene swalbe? Dat been staat er toch, hij moet er nie overspringen hè Allè hij duikt mss gewoon te vroeg, beste is er gewoon tegen lopen en overvallen
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.748 Silence zei: Toch gene swalbe? Dat been staat er toch, hij moet er nie overspringen hè Klik om te vergroten... Allez kom, da’s toch weer geen natuurlijke val. 100% duik
Silence zei: Toch gene swalbe? Dat been staat er toch, hij moet er nie overspringen hè Klik om te vergroten... Allez kom, da’s toch weer geen natuurlijke val. 100% duik
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.749 Verschaeren en Stroeyckens mogen er toch wel stilaan af hoor
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 22 januari 2023 #6.750 Général Zantas zei: Mechele, Odoi en Yaremchuk aan de aftrap, what can go wrong? Klik om te vergroten... Ugh, onder Schreuder zat Mechele ook eens een match op de bank en nadien niet meer uit de basis verdwenen. We worden kampioen.
Général Zantas zei: Mechele, Odoi en Yaremchuk aan de aftrap, what can go wrong? Klik om te vergroten... Ugh, onder Schreuder zat Mechele ook eens een match op de bank en nadien niet meer uit de basis verdwenen. We worden kampioen.
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.751 Dr. Sheldon Cooper zei: Allez kom, da’s toch weer geen natuurlijke val. 100% duik Klik om te vergroten... Ik heb men opmerking aangepast Hij moet er gwn oplopen ipv ervoor al slepen
Dr. Sheldon Cooper zei: Allez kom, da’s toch weer geen natuurlijke val. 100% duik Klik om te vergroten... Ik heb men opmerking aangepast Hij moet er gwn oplopen ipv ervoor al slepen
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.752 Elleboog zegt hij? En dan bestraffen we met geel.. Nuja rood moet voor mij ook niet, maar leg het zo nie uit
Elleboog zegt hij? En dan bestraffen we met geel.. Nuja rood moet voor mij ook niet, maar leg het zo nie uit
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.753 Silence zei: Verschaeren en Stroeyckens mogen er toch wel stilaan af hoor Klik om te vergroten... Ik zie het weer anders precies. Riemer is tevreden blijkbaar
Silence zei: Verschaeren en Stroeyckens mogen er toch wel stilaan af hoor Klik om te vergroten... Ik zie het weer anders precies. Riemer is tevreden blijkbaar
Sportinggboy Well-known member Supporter 22 januari 2023 #6.755 Anderlecht is toch echt een zwakke ploeg aanvallend
Silence Well-known member 22 januari 2023 #6.759 Vertonghen toch ook wekelijks zijn foutjes Dat is onze Mechele Aanvallend die hoge voorzetten altijd, ons spelers zijn maar een meter 70
Vertonghen toch ook wekelijks zijn foutjes Dat is onze Mechele Aanvallend die hoge voorzetten altijd, ons spelers zijn maar een meter 70