Jupiler Pro League 2022-2023

Is het al sociaal aanvaard dat Anderlechtsupporters blij zijn omdat KVK en KVO verliezen?
Jaja topweekend al. Nu zelf verliezen en Seraing is de winnaar van de speeldag

Nu denk ik persoonlijk wel dat ze niet gaan spelen. Rond Luik is er heel veel sneeuw gevallen en dat is nu allemaal bevroren koek

Laatst bewerkt:
Jaja topweekend al. Nu zelf verliezen en Seraing is de winnaar van de speeldag

Nu denk ik persoonlijk wel dat ze niet gaan spelen. Rond Luik is er heel veel sneeuw gevallen en dat is nu allemaal bevroren koek
De meeste sneeuw is vrijdag gevallen, het is nu zondag (al geven ze vandaag nog wel wat sneeuw, gisteren is niks geweest)

Als uw veld dan nog niet bespeelbaar is heb je onvoldoende gedaan
0-5 forfait en gedaan

De burgemeester van Seraing zal uiteraard blij zijn als het toch een afgelasting komt, die zit al met de schrik voor supporters

De meeste sneeuw is vrijdag gevallen, het is nu zondag (al geven ze vandaag nog wel wat sneeuw, gisteren is niks geweest)

0-5 forfait en gedaan

De burgemeester van Seraing zal uiteraard blij zijn als het toch een afgelasting komt, die zit al met de schrik voor supporters
Je moet hier eens komen kijken. Al de wegen zijn hier ijspistes waarop geen bus kan rijden.

Ik woon in Heusden-Zolder. Wij hebben dezelfde sneeuw zone gehad. Hier is meer dan 10cm gevallen en het is blijven vriezen de hele tijd. Alles is nu ijs geworden, niet normaal
Wij wonen in Bilzen, kan de taalgrens uit men kamer zien liggen bij wijze van 😅 hier ligt inderdaad n dikke 10cm, maar behalve de kleine dorpswegen is alles goed om op te rijden vandaag.
Gewoon een kwestie men eigen straat uit te geraken.

De ref moet ook het veld keuren, niet de wegen 😊

Wij wonen in Bilzen, kan de taalgrens uit men kamer zien liggen bij wijze van 😅 hier ligt inderdaad n dikke 10cm, maar behalve de kleine dorpswegen is alles goed om op te rijden vandaag.
Gewoon een kwestie men eigen straat uit te geraken.

De ref moet ook het veld keuren, niet de wegen 😊
Het veld is goedgekeurd maar tis nog niet zeker dat ze spelen. Burgemeester moet een fiat nog geven want de straten liggen er overal spekglad bij

Het veld is goedgekeurd maar tis nog niet zeker dat ze spelen. Burgemeester moet een fiat nog geven want de straten liggen er overal spekglad bij
Ja en de burgemeester wou al niet dat er supporters bij waren (allè toch nie van Anderlecht) en heeft wvdh (het hele bestuur) aangeraden thuis te blijven.

Mijn zus werkt in de Voerstreek dit weekend, alles is goed te bereiken.
Zou me verbazen dat Luik een wereld van verschil is. Tenzij ze daar niks gedaan hebben natuurlijk

Ja en de burgemeester wou al niet dat er supporters bij waren (allè toch nie van Anderlecht) en heeft wvdh (het hele bestuur) aangeraden thuis te blijven.

Mijn zus werkt in de Voerstreek dit weekend, alles is goed te bereiken.
Zou me verbazen dat Luik een wereld van verschil is. Tenzij ze daar niks gedaan hebben natuurlijk

Dat is vrijdagavond hè.
Toen was het hier ook niet te doen en Hasselt of Genk ook niet.

Intussen zijn we anderhalve dag verder
Half België is vandaag skiën of wandelen in de Ardennen (regio Luik)

Dat is vrijdagavond hè.
Toen was het hier ook niet te doen en Hasselt of Genk ook niet.

Intussen zijn we anderhalve dag verder
Half België is vandaag skiën of wandelen in de Ardennen (regio Luik)
Ja weet ik. Zo was het hier ook hè. Maar ondertussen zijn de kleinere wegen hier echt een ijspiste. Mijn straat bijvoorbeeld is het enkele cm dik ijs. En dat zal daar ook zo zijn vrees ik.

0-5 forfait en gedaan

Geen idee of je gisteren het nieuws hebt gezien, maar gisteren was het in Luik ook nog vollebak aan het sneeuwen, misserie op de wegen…

Wat een klotematch toch weer.
Enorm zwak begonnen en Antwerp terecht op voorsprong. Dan beginnen we de wedstrijd wat naar ons toe te trekken, Donnum die een dot van een kans mist en vervolgens door het uitschuiven van Canak onszelf de das om gedaan.
Dan maak je die aansluitingstreffer en vervolgens Bokadi met de owngoal.
't zit ook niet mee vandaag, ongeacht het niveau dat ook niet goed genoeg is.

Vandaag start hij weer met Diawara en Arnstadt.
Verschaeren mag gewoon starten, ongezien
En de man waar wat dreiging van uit ging Amuzu, die zetten we op de bank se

Terug
Bovenaan