Jupiler Pro League 2022-2023

Gaan jullie even Mignolet afserveren. Die heeft jullie kampioen gemaakt en door de CL geloodst.

Echt belachelijk hoe spelers worden afgeserveerd hier. Draaien met de wind noemen ze dat.

Die is nu belachelijk aan het flateren, maar zonder hem hadden jullie twee titels minder.
Mag ik even vragen welke Club-supporter hier precies Mignolet afserveert? De enige negatieve reacties die ik heb gelezen zijn van HLN-achtige keyboardwarriors, geen referentie dus.

Graag wel eventjes opletten voor je zoiets post aub.

Zou me echt wel verbazen moest Club nu zelf nog vragende partij zijn om een keeper van 35 jaar zijn contract open te breken?
Tbh zou ik me niet teveel zorgen maken over zijn niveau. Heeft een goede mentaliteit en is naar Belgische normen echt wel een topkeeper.
Hij heeft nu na een belachelijk sterke periode weer een dip door een paar flaters maar dat had hij net voor die periode ook.
Ik heb me vergist, het was zijn quasi 3-jarige overblijvende contract dat een seizoen werd verlengd naar dus +- 4 jaar, tot in 2026 en dus tot zijn 38. Dat doe je doorgaans niet zonder een beetje extra. En het was omdat Mignolet naar Napoli had gekunnen. Normaal zijn daar geen afbouwende clausules in opgenomen.

Over zijn flaters op zich maak ik me geen zorgen. Die zijn er altijd wel een beetje geweest. Hij is mentaal ook wel erg sterk en kan zich daar telkens van af zetten.

Maar goed, het illustreert wel wat ik bedoel. Hij had nog keilan gcontract en hij zit hier persoonlijk goed en met kinderen. Als Napoli hem wilt, dan moeten ze mooi in de buidel tasten. Maar om direct een neiuw contract te geven net zoals bij Vanaken... Ik vind het te gemakkelijk.

Bon, ik ben nu wel te veel in herhaling aan het vallen. Ik wil ook niet dat het lijkt alsof ik zijn prestaties afbreek, want ik vind hem wel tot nu toe zijn geld waard.

Mag ik even vragen welke Club-supporter hier precies Mignolet afserveert? De enige negatieve reacties die ik heb gelezen zijn van HLN-achtige keyboardwarriors, geen referentie dus.

Graag wel eventjes opletten voor je zoiets post aub.
Vooral op het Club Brugge-forum zelf.

En hier zijn er ook die een discussie hebben of Mignolet zijn geld wel waard is. Kijk maar in de vorige reacties.

En Pinkman, ik wil hier niet de eikel uithangen.

Eupen - Genk uitgesteld. De kalendermanager wordt gek. :clap: :love2: :rofl:

De hele tijd om die matchen te spreiden gevraagd en niet gekregen en nu dit. :rofl:

De hele tijd om die matchen te spreiden gevraagd en niet gekregen en nu dit. :rofl:

Wacht met juichen vooraleer ze bekend maken wanneer die match wordt ingehaald. Ze kunnen dat zomaar even 2 dagen voor een of andere topmatch inplannen en dan vloekt iedereen in Genk. Uiteindelijk heeft Genk de voorbije 2 matchen al heel wat jongens laten rusten en speelde Eupen ook een match dinsdag dus zo slecht was de situatie niet.

Vooral op het Club Brugge-forum zelf.

En hier zijn er ook die een discussie hebben of Mignolet zijn geld wel waard is. Kijk maar in de vorige reacties.

En Pinkman, ik wil hier niet de eikel uithangen.
Maar da's een andere zaak hé. En dat kwam toch ook van vooral niet Club-supporters dacht ik.

Al moet ik toegeven dat ik mij in het begin dezelfde vraag stelde, maar ondertussen is die toch wel meer dan zijn geld waard gebleken. Daar doen die recente paar blundertjes niets aan af imo.

Allez, het sneeuwt ook weer eens. Directe afgelasting :unsure:

Wacht met juichen vooraleer ze bekend maken wanneer die match wordt ingehaald. Ze kunnen dat zomaar even 2 dagen voor een of andere topmatch inplannen en dan vloekt iedereen in Genk. Uiteindelijk heeft Genk de voorbije 2 matchen al heel wat jongens laten rusten en speelde Eupen ook een match dinsdag dus zo slecht was de situatie niet.
Dat klopt. Ik vind persoonlijk dat we ook niet zo een drama moeten maken. We kunnen ondertussen redelijk roteren, maar het is gewoon grappig dat die kalendermanager nu genaaid wordt.

Maar da's een andere zaak hé. En dat kwam toch ook van vooral niet Club-supporters dacht ik.

Al moet ik toegeven dat ik mij in het begin dezelfde vraag stelde, maar ondertussen is die toch wel meer dan zijn geld waard gebleken. Daar doen die recente paar blundertjes niets aan af imo.

Het sneeuwt een beetje? De fans moeten ook veilig aan het stadion geraken. Dat vergeten veel mensen.

Dat klopt. Ik vind persoonlijk dat we ook niet zo een drama moeten maken. We kunnen ondertussen redelijk roteren, maar het is gewoon grappig dat die kalendermanager nu genaaid wordt.
Ik dat dat die kalendermanager net niet op voorhand teveel wilt liggen schuiven net doordat deze situaties wel eens kunnen voorvallen.

Ge moest de regio Eupen daarstraks zien. Met bakken uit de lucht en iedereen in paniek natuurlijk. Hele autostrade langs beide kanten geblokkeerd omdat er vrachtwagens van boven naar beneden geschoven waren :biglaugh:

Ik dat dat die kalendermanager net niet op voorhand teveel wilt liggen schuiven net doordat deze situaties wel eens kunnen voorvallen.

Als ik het me goed herinner wilde Genk gewoon verschuivingen van +- 1 dag omdat ze telkens maar 2 dagen tussen hadden en dat had wel anders gekund (dus niet matchen verplaatsen naar andere midweekmogelijkheden). Het zal ook niet enkel aan de kalendermaker gelegen hebben, vooral aan Eleven.

Ge moest de regio Eupen daarstraks zien. Met bakken uit de lucht en iedereen in paniek natuurlijk. Hele autostrade langs beide kanten geblokkeerd omdat er vrachtwagens van boven naar beneden geschoven waren :biglaugh:

Als ik het me goed herinner wilde Genk gewoon verschuivingen van +- 1 dag omdat ze telkens maar 2 dagen tussen hadden en dat had wel anders gekund (dus niet matchen verplaatsen naar andere midweekmogelijkheden). Het zal ook niet enkel aan de kalendermaker gelegen hebben, vooral aan Eleven.
Ja het is ook bizar. Ik werk in Herentals en waar regende het volle bak. Lag niks op de weg. Vanaf Beringen dan ineens sneeuw en hier thuis in Zolder ligt ook al meer dan 10 cm. Aflasting is logisch

Iemand een idee waarom de straf die Antwerp opgelegd kreeg met betrekking sluiting van enkele vakken/tribunes, pas telt bij de thuismatch tegen Eupen op 18 Februari en niet bij de thuismatch tegen Club Brugge op 5 Februari zoals initieel aangekondigd?

Weer zo'n teken van pure willekeur... Beerschot krijgt 2 speeldagen zonder publiek opgelegd voor wat gebeurt op verplaatsing (geen enkele andere club met soortgelijke feiten kreeg zo'n straf) en de voetbalbond plant expres de thuismatchen tegen Beveren en Lierse in voor maximum impact, om dan enkele maanden later dit soort farce uit te voeren. Nochtans is Antwerp een recidivist pur sang.
Achja, alle clubs zijn gelijk maar sommige clubs zijn meer gelijk dan anderen zeker.

Van op ons forum:

In de beslissing wordt niet bij 'naam' genoemd voor welke wedstrijd de sanctie geldt, maar wel:

"De eerstvolgende officiële thuiswedstrijd door de eerste ploeg die volgt op een termijn van 15 kalenderdagen die aanvangt op de dag volgend op een definitieve beslissing met partieel gesloten deuren af te werken, te weten de sluiting van de vakken 413, 414, 415 en 416 in tribune 4."

De beslissing is van 17 januari 2023 en wordt definitief wanneer er geen beroep wordt ingesteld "binnen de zeven dagen, aanvangend op de eerste werkdag die volgt op de kennisgeving van de aangevochten beslissing.".
Wanneer de beslissing ter kennis werd gebracht weten we niet, maar dat kan ten vroegste 17 januari geweest zijn. De eerste werkdag die daar op volgt is 18 januari 2023; de laatste dag om beroep aan te tekenen zou dan 25 januari zijn. De dag na de definitieve beslissing is dan 26 januari. De 15 kalenderdagen lopen dan tot 9 februari 2023.

We spelen tegen Brugge op 5 februari, en tegen Eupen op 18 februari.

Ik denk dus niet dat de straf gewijzigd is, maar wel dat de media te snel een (foute) conclusie hebben getrokken.

Terug
Bovenaan