Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
En echt niets van slotoffensief 0,0. Tmag ook eens van de spelers beginnen komen, mislukte vedetten. Vanaken echt kotbeu. Hoe kan je dit in hemelsnaam trainer verwijten? Diepe mentale crisis gewoon.
Laforge fluit af terwijl er een bal richting de box gaat Niet dat het iets ging opleveren of zo, maar zo'n dingen begrijp ik echt niet. Fluit dan af als die bal bij Simon is.
En altijd maar wachten tot de 80e minuut om spelers in te brengen. Lang is een van de enigste die er heel de match voor gaat maar die zit er dan door in de 70e minuut. Wat geen schande is. Breng Nusa dan toch al in de 70e minuut als je ziet wat die nog kan brengen. Tegen Anderlecht ook pas heel late wissels.
Met zo'n kern moet je verdomme 10 punten los kampioen spelen en ze gaan misschien niet eens PO1 spelen. Man man man walgelijk gewoon.
Ik zeg al een tijdje dat Club werk moet maken van een concurrent / vervanger voor Vanaken. Als Vanaken niet in de match zit, heeft Club geen alternatief voor die rol. Da's al een paar jaar zo imo.
Ik zeg al een tijdje dat Club werk moet maken van een concurrent / vervanger voor Vanaken. Als Vanaken niet in de match zit, heeft Club geen alternatief voor die rol. Da's al een paar jaar zo imo.
Gohja, Vanaken zal stilaan ook wel zijn uitgekeken op Brugge zeker. Hij zit er al zo lang. Die gemiste transfer in de zomer zal toch blijven spoken zijn.