Jupiler Pro League 2022-2023

0,19 xG :rofl:

Ik zie het ook niet in Scott Parker jongens, al van in het begin een vreemde keuze gevonden. Ik zie weinig tot geen verbetering vooralsnog.

En echt niets van slotoffensief 0,0. Tmag ook eens van de spelers beginnen komen, mislukte vedetten. Vanaken echt kotbeu. Hoe kan je dit in hemelsnaam trainer verwijten? Diepe mentale crisis gewoon.

Laforge fluit af terwijl er een bal richting de box gaat :laugh: Niet dat het iets ging opleveren of zo, maar zo'n dingen begrijp ik echt niet. Fluit dan af als die bal bij Simon is.

En altijd maar wachten tot de 80e minuut om spelers in te brengen. Lang is een van de enigste die er heel de match voor gaat maar die zit er dan door in de 70e minuut. Wat geen schande is. Breng Nusa dan toch al in de 70e minuut als je ziet wat die nog kan brengen. Tegen Anderlecht ook pas heel late wissels.

Met zo'n kern moet je verdomme 10 punten los kampioen spelen en ze gaan misschien niet eens PO1 spelen. Man man man walgelijk gewoon.

Moet je hiervoor serieus zo'n lange VAR check doen :laugh:
Op die laatste herhaling (die 7 minuten later kwam) leek de Brugge speler die bal als laatst te raken hoor

Ook als je ziet hoe die voet van de STVV speler staat kan die hem eigenlijk enkel richting zijkant trappen ipv vooruit

Echt zo duidelijk was het niet

Op die laatste herhaling (die 7 minuten later kwam) leek de Brugge speler die bal als laatst te raken hoor

Ook als je ziet hoe die voet van de STVV speler staat kan die hem eigenlijk enkel richting zijkant trappen ipv vooruit

Echt zo duidelijk was het niet
Ik begrijp u echt soms niet zulle.

Op die laatste herhaling was het net duidelijk dat die van STVV de bal raakte, dat zeiden beide commentatoren ook.

Gij ziet echt soms andere dingen wanneer het om Club gaat.

Begin al maar een vervanger te zoeken voor Vanaken dat die eens wat kan gaan banken want trekt het hele seizoen al op niks.
Ik zeg al een tijdje dat Club werk moet maken van een concurrent / vervanger voor Vanaken. Als Vanaken niet in de match zit, heeft Club geen alternatief voor die rol. Da's al een paar jaar zo imo.

Ik zeg al een tijdje dat Club werk moet maken van een concurrent / vervanger voor Vanaken. Als Vanaken niet in de match zit, heeft Club geen alternatief voor die rol. Da's al een paar jaar zo imo.
Gohja, Vanaken zal stilaan ook wel zijn uitgekeken op Brugge zeker. Hij zit er al zo lang. Die gemiste transfer in de zomer zal toch blijven spoken zijn.

Op die laatste herhaling was het net duidelijk dat die van STVV de bal raakte, dat zeiden beide commentatoren ook.

Die laatste herhaling waar tussen de benen van die verdediger werd gefilmd?

Leek me toch nog twijfelend maar ik was op men gsm aan het volgen dus klein scherm

Laatste herhaling was inderdaad heel duidelijk dat het de voet was van een STVV speler en terecht afgekeurd is

Terug
Bovenaan