Dat beeld langs achter gaf geen uitsluitsel en dat bedoelden ze.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat beeld langs achter gaf geen uitsluitsel en dat bedoelden ze.
Klopt, maar degraderen leek mij toch nooit een realistisch scenario. Tot nu..."Het kan altijd nog erger" dixit onder voorzitter

Zelfs hier is het niet duidelijk, op een 2D foto kun je nooit een diepte weer geven. Dus je kan niet zien of die bal tegen zijn arm is of er 2 cm tussen is.
Op basis van dit beeld lijkt het me ook hands, al zijn stilstaande beelden altijd bedrieglijk. Op basis van uw filmpje kan je dat onmogelijk zien. Op de beelden die men op TV toonde kon je het ook niet zien.
Nochtans,… als je wint vandaag dan sta je zomaar op 3 ptn van PO2Klopt, maar degraderen leek mij toch nooit een realistisch scenario. Tot nu...![]()
Dat zijn net de sterkhouders maar als je door gebrek aan steun door je centrale middenvelders continu onder druk staat, kom je in de problemen en maak je fouten. Geril zit in zijn analyse ook te wijzen op de slappe verdediging, maar rept geen woord over de wanprestaties van Ashimeru en Trebel.Of dat nu hands is of we daar nog een penalty kregen of whatever.
Groter plaatje is waar je moet naar kijken. Ik lees nu alweer supporters Verbruggen afmaken en Debast en Vertonghen maar die speelden de laatste tijd goed. In dit gekwakkel zakt alles en iedereen in als een pudding.
Dat is wat ik bedoelde.Dat zijn net de sterkhouders maar als je door gebrek aan steun door je centrale middenvelders continu onder druk staat, kom je in de problemen en maak je fouten. Geril zit in zijn analyse ook te wijzen op de slappe verdediging, maar rept geen woord over de wanprestaties van Ashimeru en Trebel.
Kijk bvb naar ManU. Sinds Casemiro daar voor de verdediging speelt, is het achteraan ook stabieler en secuurder. Anderlecht heeft ook zo iemand nodig. Ik las ergens dat iemand opperde om Debast op de 6 te zetten en eigenlijk is dat zo gek nog niet.
Ja, maar we hebben niet gewonnen...Nochtans,… als je wint vandaag dan sta je zomaar op 3 ptn van PO2

Dit was ik gisteren ook nog aan het denken, om Debast een rijtje hoger te zetten. Maar we zitten niet dik in de centrale verdedigers met de blessure van Delcroix (en Hoedt moet zo ver mogelijk weg blijven).Ik las ergens dat iemand opperde om Debast op de 6 te zetten en eigenlijk is dat zo gek nog niet.
Is dat niet een beetje dramatisch? Er staan nog 6 ploegen onder... op die manier kan je ook zeggen dat Liverpool en Chelsea in England in degradatiegevaar verkeren.Klopt, maar degraderen leek mij toch nooit een realistisch scenario. Tot nu...![]()

Sardella, Kana of Lissens kunnen centraal achterin staan.Ja, maar we hebben niet gewonnen...
Dit was ik gisteren ook nog aan het denken, om Debast een rijtje hoger te zetten. Maar we zitten niet dik in de centrale verdedigers met de blessure van Delcroix (en Hoedt moet zo ver mogelijk weg blijven).
Eigenlijk niet nee, het verschil tussen Anderlecht en een degradatieplek bedraagt nu nog 5 punten, Chelsea staat 13 punten boven de degradatiezone. Het voornaamste issue bij Anderlecht is dat je niet het gevoel hebt dat ze meer kwaliteit op het veld hebben dan de ploegen onder hen...Is dat niet een beetje dramatisch? Er staan nog 6 ploegen onder... op die manier kan je ook zeggen dat Liverpool en Chelsea in England in degradatiegevaar verkeren.![]()
Dit dus, en ik heb ook niet het gevoel dat het snel gaat beteren. Riemer heeft zijn type-elftal nog niet gevonden, elke wedstrijd staat er weer een ander middenveld op het plein. Dreyer lijkt me wel een goeie maar is er nog maar net en is ook maar één speler natuurlijk.Eigenlijk niet nee, het verschil tussen Anderlecht en een degradatieplek bedraagt nu nog 5 punten, Chelsea staat 13 punten boven de degradatiezone. Het voornaamste issue bij Anderlecht is dat je niet het gevoel hebt dat ze meer kwaliteit op het veld hebben dan de ploegen onder hen...
Laat Sardella er momenteel maar even uit.Sardella, Kana of Lissens kunnen centraal achterin staan.
Ik denk dat het is omdat het middenveld totaal geen securiteit biedt. Dan zijn het oftewel véél kansen die de tegenpartij telkens kan aanvatten of diegene die dan ontstaan zijn grote 100% kansen. Snelheid is één ding en dat valt nog mee bij hem. Maar Anderlecht kon gisteren gewoon bij momenten gewoon geen rust scheppen en kansen dood maken.Anderlecht moet ook stilletjes aan gaan afscheid nemen van Verschaeren vrees ik. Vol goede wil maar die jongen heeft het niveau niet om de ploeg te helpen. Idem Amuzu, Arnstad is eigenlijk ook niet goed genoeg. Jan Vertonghen, met alle respect want die had ik eigenlijk graag bij Club gezien, laat zich ook veel te makkelijk ringeloren en is echt wel enorm traag geworden. Is dat zoals met Kompany toen, om de fouten van anderen te proberen compenseren, dat hij in de fout gaat? I don't know maar gisteren was het wel schrijnend. Mykha was imo ook beter dan N'Diaye. Ashimeru is ook een schim van de speler die hij bij vlagen was onder Kompany.
Ik blijf ook om Leoni roepen maar die moet toch iets verkeerds doen bij de A-coaches? 23 jaar en 3 matchen met de A-ploeg terwijl hij kapitein van de Futures is + meteen een meerwaarde toonde toen hij mocht spelen.