1 niet te missen kans op die voorzet, en dat is dan nog eens één die vaker gemist wordt dan je denkt, maar die wil ik idd zeker als 100% kans rekenen. Die andere kansen zijn echt geen 100% kansen imo.
Constant verkeerd kaatsen? Dan heb je toch de match niet gezien vandaag, vorige matchen had ik dat idee ook, maar vandaag was die heel goed aanspeelbaar, vaak betrokken in de aanval en loopt op het randje idd waardoor je af en toe offside staat. Bij de afgekeurde goal staat ie een halve voet buitspel, das gewoon pech en voor de rest doet ie het perfect. In de 2e helft dat hakje waardoor Vanaken verzuimt te scoren idem.
Mag het voor 16m wat meer zijn, uiteraard, dat gaat niemand ontkennen, maar het is niet omdat ie zoveel kost dat die mens geen vertrouwen nodig heeft hé, en dat ie relatief moeielijk tot scoren kwam wisten we al van bij Gent ook. Nogmaals, ik vond hem veel nuttiger dan wat Jutgla geweest is in de laatste 5 matchen ofzo, want die is ook hopeloos uit vorm én we spelen hem dan nog eens aan zoals Yaremchuck, wat absurd is natuurlijk.
We spelen gisteren best een goeie match, geven niets weg, behalve die dwaze owngoal. Je merkt dat we gewoon enorm veel efficiëntie missen wat ergens ook een kwaliteit is, maar liever zo'n match, dan een zeikmatch waar we niets klaar maken en ook 1-1 halen.
LIjkt me ook "niet slecht" dat we eens een minder jaar beleven, en hopelijk gaan er zo wat awoert en fluitende successupporters terug naar hun zetel (niet op jou bedoeld voor alle duidelijkheid), wa