Jupiler Pro League 2022-2023

Het Nieuwsblad is al een campagne opgestart tegen Parker. Eerst Franky en René die zijn communicatie hekelen en nu de Ludo die zegt dat Parker weinig tijd meer heeft…

De strafschoppen staan toch echt wel goedkoop deze speeldag. Na de heel lichte strafschoppen voor Westerlo en Antwerp, kan er nog eentje bij op Zulte. Het jaar is goed ingezet door onze arbitrage :unsure:

"In het begin van het seizoen sturen ze ons de nieuwe regels. Daarin stond dat een fout zonder de intentie om de bal te spelen altijd rood is", klonk het bij Eleven Sports. "Blijkbaar verandert dat tijdens het seizoen."

Dit klopt toch niet of wel? Je gaat mij toch niet vertellen dat aan iemands truitje trekken om een counter te stoppen rood is.

Nee, dat gaat over alleen op doel(man) afgaan en iemand neerhalen zeker? Als dat met intentie naar bal is, is het geel, is het zonder intentie, rood. Zoiets zeker?

Blij om nog eens iemand die kan voetballen in ons shirt te te zien, genaamd Bruls. Komen wat moeilijke affiches aan maar we zien wel waar we binnen x aantal speeldagen staan.

Toen ik het hoorde moest ik ook lachen, want je kan geen duw of trekfout maken en de bal willen spelen.
Je kan duwen en trekken met de intentie om bij de bal te geraken. De fase met Sylla was gewoon bewust de speler omver kegelen terwijl er geen bal in de buurt meer was

Nee, dat gaat over alleen op doel(man) afgaan en iemand neerhalen zeker? Als dat met intentie naar bal is, is het geel, is het zonder intentie, rood. Zoiets zeker?
Maar Paintsil was in dit geval niet volledig doorgebroken, dus volgens het reglement is die gedachtegang geen rood.

Als je iemand neerhaalt die alleen doorgebroken is, dan is het trouwens altijd rood. Ook al speel je met de intentie om de bal te spelen.

Vind het gewoon een rare uitleg van Heynen, hoewel ik trouwens een rode kaart zeker kon aanvaarden, maar dan omwille van andere redenen.

Laatst bewerkt:
Wat een schande.

Tis een opbod met Visser zeker.
Linesman vlagt eerst voor Offside en de VAR draait het terug. Netjes

Het zal wel in de regels staan zeker, terwijl er geen haan naar kraait opnieuw, niet te schatten toch hé. Daarom alleen al moet je een challenge systeem invoeren, dan krijg je geen VAR ingrepen waar geen enkele ploeg om vraagt.

Ik vind dit wel goed gedaan van de VAR want de ref had in eerste instantie al gefloten voor fout en keert dan terug voor de offside. Als het dan geen offside is maar een rode kaart is het goed dat ze terugkeren.

Terug
Bovenaan