Jupiler Pro League 2022-2023

Als ik het zo zie .. ons voetbal is gewoon corrupt. Als ge hier niet rood voor trekt en de var reageert niet eens. Daar zit meer achter
Allé kom, dat is echt weer flauwe zever hé.

Ja, dit is altijd rood. Maar Paintsil al 2x een onnodige reactie waar je ook rood voor kan en eigenlijk moet geven, en die kaart valt ook niet.

De 3 die al rood konden gehad hebben staan nog allemaal op 't veld en die ene rode kaart is voor een coach die net ietske te enthousiast de onkunde van de ref aan de kaak stelt. De opvolging van Lahoz is verzekerd.

Hopelijk kalmeren ze wat na de rust, anders gaat het echt een zeikmatch blijven..
Die 1 minuut extra is nu toch ook weer veel te weinig?

De 3 die al rood konden gehad hebben staan nog allemaal op 't veld en die ene rode kaart is voor een coach die net ietske te enthousiast de onkunde van de ref aan de kaak stelt. De opvolging van Lahoz is verzekerd.
Hij heeft ook gezien dat je zo op een WK kan geraken

Nee Vrancken verdient het echt wel om nu in de tribune te zitten

Jammer, want het eerste halfuur vond ik het best een keuke wedstrijd die alle kanten op kon.
Klopt, ja.

Ik ben het trouwens eens dat kritiek vooraf op de arbiter vaak een beetje goedkoop is maar met Visser lopen dit soort matchen gewoon veel te vaak uit de hand. Beide teams die zich tekort gedaan voelen en dat zie je ook in de reacties nu.

Dat Visser dat beter had mogen oplossen is een zekerheid. Typisch Visser.

Maar Vrancken louter te enthousiast noemen, is toch ook een eufemisme van jewelste. Die was vanaf minuut 1 al aan het briesen.

Heb toch al redelijk veel enkel icoontjes antwoorden gezien door de jaren , maar ow Babaluna doet er eentje .... :rofl:
Ik reageer ook maar omdat ge verbaasd zijt dat ge daar reactie op krijgt. Ik ben gene moderator, maar wat mij betreft wordt elke post die enkel uit smileys bestaat gewoon direct verwijderd.

Klopt, ja.

Ik ben het trouwens eens dat kritiek vooraf op de arbiter vaak een beetje goedkoop is maar met Visser lopen dit soort matchen gewoon veel te vaak uit de hand. Beide teams die zich tekort gedaan voelen en dat zie je ook in de reacties nu.
Als de spelers niet willen kan je daar als ref echt niets aan doen. Net zoals ik al die Lahoz memes kort door de bocht vind, ik zou het opnieuw moeten kijken maar hoeveel van die gele kaarten waren onterecht? integendeel klagen ze nog dat de gele kaart voor Messi voor hands ontbrak en dat er een rode mocht bijkomen voor de bal in de dugout.

Wat spelers eigenlijk ook doen en zelden een kaart krijgen

Geen idee of hij al iets tegen Vrancken gezegd heeft op voorhand, maar dubbel geel in 1 fase toont gewoon onmacht van de ref
Zoals altijd is de consequentie van bestraffingen één van de grote mankementen in ons voetbal. Straks krijgt iemand van Anderlecht of Union wel rood voor die fout van Sylla (zoals het hoort) en is het hek weer van de dam.

Als de spelers niet willen kan je daar als ref echt niets aan doen. Net zoals ik al die Lahoz memes kort door de bocht vind, ik zou het opnieuw moeten kijken maar hoeveel van die gele kaarten waren onterecht? integendeel klagen ze nog dat de gele kaart voor Messi voor hands ontbrak en dat er een rode mocht bijkomen voor de bal in de dugout.
Je kan als ref de correcte gele en rode geven. Maar als je in het begin van de match zaken laat passeren en dan wel geel geven later in de match voor minder erge zaken of geen rood geven bij natrappen of bewust spelers omver kegelen, dan help je als ref de match om zeep en krijg je frustraties overal

Dat Visser dat beter had mogen oplossen is een zekerheid. Typisch Visser.

Maar Vrancken louter te enthousiast noemen, is toch ook een eufemisme van jewelste. Die was vanaf minuut 1 al aan het briesen.
Tuurlijk is dat een eufemisme, dat was ook voor de vorm dat ik het zo omschreven heb. Als ge zo laks zijt in het trekken van rode kaarten voor spelers is wat Vrancken deed hoogstens een vermaning, maar zelfs daar had Visser de ballen niet voor. En ik ben dan nog een Club-supporter, for what it's worth.

"einde van een leuke eerste helft met een goed racing Genk". Was dat ook zo met club de laatste drie jaar? Je hoort dat niet als het voor je eigen ploeg is, maar overdrijven is toch ook een kunst. Genk heeft 1 kans gehad (op mignolet) buiten de goal. Balbezit, wat toch geen verassing is. Voor de rest na de goals toch geen match meer..?

Je kan als ref de correcte gele en rode geven. Maar als je in het begin van de match zaken laat passeren en dan wel geel geven later in de match voor minder erge zaken of geen rood geven bij natrappen of bewust spelers omver kegelen, dan help je als ref de match om zeep en krijg je frustraties overal
Zeker. Aan dit tempo gaat het nog kaarten regenen 2de helft

Terug
Bovenaan