Jupiler Pro League 2022-2023

Ik zie niet echt reden om daar 'oh boy' tegen te zeggen? Natuurlijk is dat geen grote naam, maar toch ook een jonge beloftevolle coach?

Parker heeft wel al 2 promoties afgedwongen in een zeer moeilijke competitie en heeft als speler ook een pak ervaring. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Ik zie niet echt reden om daar 'oh boy' tegen te zeggen? Natuurlijk is dat geen grote naam, maar toch ook een jonge beloftevolle coach?
Speelde echt brak voetbal. Ok promotie met Fulham en Bournemouth maar de kwaliteit van beide teams was ook ver boven de andere teams in de Championship. Bij Bournemouth ook spelers door het slijk gehaald voor de slechte resultaten etc. Zie ook wat Fulham nu doet ivgm zijn periode... Terwijl "zijn" Fulham zelfs, ter discussie, een betere ploeg was.

Bon, jpl is natuurlijk geen PL/Championship voordeel van de twijfel idd

Deed het blijkbaar bij top Championship goed, en zwak bij PL ploeg die zich moet zien te redden... Lijkt me redelijk andere insteek qua werken en dan kijk ik toch eerder naar de coach als topploeg in de Championship.

Ken die totaal niet alleszins, voordeel van de twijfel uiteraard.

De comments op Reddit over Parker zijn wel ver van veelbelovend. Is nu niet direct een graadmeter maar toch... we zien wel zeker.

Domme keuze met weer eens gebrek aan visie. Club is echt bezig met hun voorsprong uit handen te geven op recordtijd.

Dure coach die bekend staat om schijtvoetbal. Why?

Eens geluisterd naar die eerste persconferentie, nuja de eerste wedstrijden moeten to h afgewacht worden.

Maar het niveau van de journalistiek is wel afgrijselijk, tleek alsof ze er niet aan gedacht hadden om vragen voor te bereiden. Om daarna in gebrekkig Engels maar wat te vragen en zeker niet te luisteren naar de antwoorden op vragen van uw collega's.

Eens geluisterd naar die eerste persconferentie, nuja de eerste wedstrijden moeten to h afgewacht worden.

Maar het niveau van de journalistiek is wel afgrijselijk, tleek alsof ze er niet aan gedacht hadden om vragen voor te bereiden. Om daarna in gebrekkig Engels maar wat te vragen en zeker niet te luisteren naar de antwoorden op vragen van uw collega's.
Dat viel mij ook op, echt beschamend. Ik weet nu ook niet welke 'journalisten' daar precies zaten maar 't niveau van die persconferentie was echt afschuwelijk.

Persconferenties zijn toch altijd gewoon tegen het belachelijke af? Dat iemand daar zelfs naar kijkt, behalve wat standaard antwoorden kom je daar toch letterlijk nooit iets te weten?

C7-BCA84-E-A253-4-AA7-82-BB-E5-E3-B650-CE89.jpg

Radja 😄

Delcroix weeral een knieblessure opgelopen, 1,5 à 2 maanden out :(
Daar komt nooit iets van. Lichaam niet gemaakt voor topsport. Zeer spijtig, maar helaas de realiteit. Zinho waarschijnlijk van hetzelfde laken een pak. Valt totaal niet op te rekenen, ondanks overmatig talent.

Terug
Bovenaan