Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Over de match: wat een snert vertoning al weer. Jammer van het puntenverlies, want ik heb toch het gevoel dat dit niets zou uitmaken voor de volgende stappen nl. Carl ontslaan, zeker niet als je het voetbal weer zag, traag , ongeinspireerd, geen druk naar voor, iedereen staat stil, terugdraaien ipv proberen vooruit te spelen.
Dit vind ik dan weer wel behoorlijk triestig. Ik ben akkoord dat het hoogstwaarschijnlijk het beste is om uit elkaar te gaan, maar om dan te gaan roepen "Hoefkens buiten" als hij langs loopt... Nee, dat gaat mij ook een brug te ver. Dan ben je gewoon de trainer persoonlijk aan het aanvallen, terwijl die hier ook niet om gevraagd heeft.
Dit vind ik dan weer wel behoorlijk triestig. Ik ben akkoord dat het hoogstwaarschijnlijk het beste is om uit elkaar te gaan, maar om dan te gaan roepen "Hoefkens buiten" als hij langs loopt... Nee, dat gaat mij ook een brug te ver. Dan ben je gewoon de trainer persoonlijk aan het aanvallen, terwijl die hier ook niet om gevraagd heeft.
'Clubicoon'
Het was destijds een nuttige speler onder Koster, Garrido en Daum. Maar nooit prijzen gepakt of een onuitwisbare nadruk nagelaten.
Om clubicoon te worden is er wel wat meer nodig dan dat imo.
Ik hoop dat het bestuur niet twijfelt, in een titel geloof ik niet meer , maar nog een half seizoen naar dit ongeïnspireerd team kijken zie ik niet zitten
Kwam in zijn tijd als speler meer in het nieuws met zijn WAG dan omwille van zijn sportieve prestaties. Goede speler bij Lierse en degelijk bij Club, maar meer ook niet.
Doet ook allemaal niet ter zake nu.
Vandaag verdiend onderuit, maar toch een aantal stevige open kansen gehad die de match anders hadden kunnen doen eindigen. Tresor, Onuachu en Munoz waren nergens en dat zijn samen met Paintsil en Heynen (die tevergeefs bleven gaan) onze grote mannen. En dan wordt het moeilijk.
Soit. Ze bleven proberen itt andere jaren. Het lukte vandaag gewoon niet. Nu kopjes even leegmaken, een transfer of twee/drie doen en na de winter vlammen.