Jupiler Pro League 2022-2023

Hij was niet de laatste
Hij was in lijn gezien wel gewoon de laatste match. McKenzie stond er gewoon nog een stap achter

Tenzij de ref zich nog moet bezig houden met driehoeksmeetkunde op het terrein ?
Er valt echt wel iets voor rood te zeggen, al zal de ene hem geven en de andere niet.

Dat men de inconsequentie wilt aankaarten tot daar toe, maar die beslissing is echt niet zo fout hoor

Maar nu kan men weer wat lullen over die rode kaart, over die fans met de vuurpijlen

En moet men niet teveel zeggen over het dramatische spel, ook al vind @Googke het nog goed.
Voetballes gekregen van Genk in eigen huis en zelf een paar keer kunnen prikken met counters. Zeer, zeer triestig.

Een groot gebrek aan kwaliteit en maturiteit in deze slecht samengestelde kern.

Maar nu kan men weer wat lullen over die rode kaart, over die fans met de vuurpijlen

En moet men niet teveel zeggen over het dramatische spel, ook al vind @Googke het nog goed.
Voetballes gekregen van Genk in eigen huis en zelf een paar keer kunnen prikken met counters. Zeer, zeer triestig.

Een groot gebrek aan kwaliteit en maturiteit in deze slecht samengestelde kern.
Puur kwaliteit

Ik snap dat soort beslissingen niet. VDV springt op de rug van Arnstadt en valt eraf, Arnstadt staat daar helemaal niet om de keeper te blokkeren en krijgt toch de fout tegen. Was toch gewoon een geldig doelpunt.

Puur kwaliteit
Spelers met goede kwaliteiten uiteraard bij Genk, maar die doelpunten zijn toch beschamend verdedigen langs onze kant.
Ik vind het erg dat er niks dreiging van ons uitgaat, je hebt toch nooit het gevoel gehad dat we hier echt iets gingen creëren. Hoeveel ballen heeft Vandervoort echt moeten pakken?
Ik weet niet hoe men dit nog gaat omdraaien.

Ik snap dat soort beslissingen niet. VDV springt op de rug van Arnstadt en valt eraf, Arnstadt staat daar helemaal niet om de keeper te blokkeren en krijgt toch de fout tegen. Was toch gewoon een geldig doelpunt.

Is wel altijd zo geweest dat de keepers overdreven beschermd worden. Gebeurde in de eerste helft ook tussen Van Crombrugge en Onuachu.
Maar idd... Kvind dat ook redelijk belachelijk.

Zo noemen velen de regel misschien wel maar dat is de regel niet. Het gaat over het ontnemen van een scoringskans. En de ref moet dus wel rekening houden met meerdere factoren en niet gewoon kijken naar "de laatste man".
Als Fabio niet foutief word gestopt heeft hij een scoringskans

Terug
Bovenaan