Jupiler Pro League 2022-2023

Ik denk dat we op deze manier effectief gauw met uitsupporters in het thuisvak gaan zitten die zo punten gaan willen pakken.

Ik vond het een slecht signaal dat ze Mazzu ontslagen hebben na dat wangedrag van sommigen, zo geef je gewoon toe en als het hun niet aanstaat doen ze het dus gewoon opnieuw.

Alé, er hangt RSCA weer een 5-0 boven het hoofd… Ik ben eens benieuwd… Bende leeghoofden…

Ik zie het nog wel gebeuren, ergens op het einde van de match, indien ze verder blijven sucken.

Genk wel sterk bezig, maar evengoed ook paar keer gatenkaas vanachter. Anderlecht kan niet profiteren gelukkig.

Genk is gewoon stukken beter .
Omdat we ze ook gewoon laten spelen.
Ik denk dat Genk op training moeilijkere matchkes speelt

Trebel - Arnstadt - Refaelov zetten niks van voorwaartse druk. Blijven gewoon in positie staan. Gelukkig zitten er geen zakken in dat broekje of ze stonden met hun handen in hun zakken te koekeloeren
Dan is het heel makkelijk uitspelen en diepte passen geven natuurlijk.

Amuzu vertrekt telkens te laat.
Yari loopt overal, maar nie waar hij moet, gelukkig dat Arteaga geen Munioz is.
Ruimtes tussen de verdedigers zijn veel en veel te groot.

Dit snap ik niet. Anderlecht speelt gewoon heel goed, waar is dit voor nodig? Dit is geen supporteren meer.
Welke match zijt gij aan het kijken waarin Anderlecht goed speelt?

Het is nie om aan te zien. Nie in balbezit en helemaal niet in balverlies.

Het is omdat Munioz vaak in onze 16 zit dat Amuzu op de counter ruimte krijgt, maar die werkt het op zijn Amuzu af

die zit gewoon ni in de basis elf ze , Mechele ook niet , kvraag waarom er zoveel heisa moet overgemaakt worden .

Allez, blijf eens optmistisch zeg.

baba.png

Ik vond het een slecht signaal dat ze Mazzu ontslagen hebben na dat wangedrag van sommigen, zo geef je gewoon toe en als het hun niet aanstaat doen ze het dus gewoon opnieuw.
Trainer ontslaan heeft geen zin bij Anderlecht.
Wie wil er deze club nog trainen trouwens?

Terug
Bovenaan