Jupiler Pro League 2022-2023

Zonde, al bij al goeie wedstrijd gespeeld.
Ik denk dat een gelijkspel zeker en vast niet gestolen zou zijn geweest, maar Union is zo verdomd efficiënt :/
Het had bij de 1-1 alle kanten kunnen uitgaan, maar dan de eerste kans van Union in de tweede helft meteen prijs.
Dan nog geprobeerd, maar op de counter koud gepakt, de 2-3 kwam te laat.

We zitten aan 32 goals al.
Als er in Genk-Anderlecht en Kortrijk-Gent 5x gescoord wordt dan is het record eraan. Die van Charleroi heb ik gewoon meegeteld uiteraard.

Een extreem relancegevoel bij de match van Genk-Anderlecht. We krijgen nu ook opeens meer aandacht en bij Anderlecht kan het enkel beteren gezien rock bottom er bereikt is en qua potentieel blijft Anderlecht zeker een topploeg.
We zijn er ook beetje berucht voor dat ploegen tegen ons een spectaculaire zegereeks beginnen ^^.

Zou zuur zijn om net voor het WK puntenverlies te incasseren, maar dat is voetbal.

Is de stream op Elevensports bij anderen ook zo aan het haperen en het uitvallen, of enkel bij mij?
Illegale streams werken wel gewoon normaal, dus internetsnelheid lijkt oke te zijn.

Die goal alert van KBC is toch ook maar rommel precies, na de match kun je eventjes de goals zien maar erna verwijderen ze die filmpjes gewoon.

Hoefkens heeft zeker ook fouten gemaakt maar imo zijn het toch ook de spelers die veel beter kunnen dan wat ze nu tonen. Hoop dat Rits na WK terug is, zou wel eens willen zien dan met Onye en Hans nog. Op zich wel fan van type Nielsen maar idk, middenveld draait gewoon niet nu.

El kanous of Tresor, in balbezit altijd vooruit kijken en vooruit spelen of lopen.

Yari en Amuzu. Aannemen en terugdraaien.
Beschamend

780e x. Dat CL elftal is op basis van een spel..
Voetbal is toch een spel? :unsure:

Ik weet het, maar we laten iemand die elke week speelt en op hoogste Europese niveau thuis voor iemand die 20 matchen op jupkes niveau gespeeld heeft (en regelmatig doelpunt op zijn kap) en onderaan klassement bengelt en voor een DM die bij zijn club bankzitter is die meegaat als CV

:crazy:

Terug
Bovenaan