Jupiler Pro League 2022-2023

Ik was het ook aan het denken, brengt ge Buchanan, Nusa en Sowah en dan gaan we ballekes pompen. En dan komt er nog eens geen ene in de buurt van een speler van de Club.

Te weinig, maar vandaag verdiende Club wel van te winnen en Antwerp verdiende niks. Dat u overwinning gestolen wordt door 1 counter en 1 imaginaire penalty das gewoon enorm zuur.

As usual, een zeer sportief Antwerp. Janssen ook al weer met wapperende handjes.
Ben je ook zo verontwaardigd nu over Club dat bleef doorspelen na de blessure van Balikwisha en de arm van Onyedika in het gezicht van Janssen?

Wat is daar aan de hand bij jullie? Ik heb schrik voor PO1 als ik dit zie...
Voetballend zijn we nooit sterk geweest, we dwongen meestal kansen af op de tegenaanval en via hoge pressing. Miyoshi die uitviel heeft een zeer negatieve invloed gehad daarop. Stengs kan geweldig voetballen maar defensief is hij veel te passief. Verder vind ik dat onze drie flankspelers (Bataille, Vines en De Laet) te kort komen voor een topploeg in 1A. Zeker als je meer dominant voetbal speelt in plaats van reactionair.

Ik pleit nog altijd voor een systeem met Frey en Janssens, zonder Stengs. Dan niet in een 4-4-2 zoals op Standard maar een 3-5-2. Daar worden de tekortkomingen van de backs ook beter opgevangen door de centrale as. Want Bataille kan wel goed aanvallen maar is defensief echt niet goed genoeg.

'k Heb het nu wel gehad met het voetbal dat we spelen onder Hoefkens. Wat een slappe boel iedere keer opnieuw.

Hebben we eigenlijk al goed voetbal gezien in de competitie?

'k Heb het nu wel gehad met het voetbal dat we spelen onder Hoefkens. Wat een slappe boel iedere keer opnieuw.

Hebben we eigenlijk al goed voetbal gezien in de competitie?
Veel te weinig in alle geval met deze kern. Hoefkens heeft geluk met die 9 op 9 in de CL. Die 3 matchen verbloemen in mijn ogen toch nog een beetje het seizoen. Maar tis gewoon te weinig in België

De eerste helft zei ik nog "moest ik niet weten dat Nielsen op het wedstrijdblad stond, ik had niet geweten dat hij op het veld stond".
En die tweede helft was nog zwakker.

Terug
Bovenaan