Jupiler Pro League 2022-2023

Wat is daar aan de hand bij jullie? Ik heb schrik voor PO1 als ik dit zie...
De ballen willen er niet meer zo vlot in gaan de laatste tijd. Opstellingen zijn logisch, we spelen nog hetzelfde als voorheen, enkel de langdurige blessure van Myoshi is niet voldoende opgevangen met Stengs die mij toch niet helemaal kan overtuigen.

De ballen willen er niet meer zo vlot in gaan de laatste tijd. Opstellingen zijn logisch, we spelen nog hetzelfde als voorheen, enkel de langdurige blessure van Myoshi is niet voldoende opgevangen met Stengs die mij toch niet helemaal kan overtuigen.
Dus dan doen jullie het maar met schwalbes.

Licht maar Mechele weet toch dat de aanvaller wil doorlopen om voor de goal te komen ? Gebeurd dit int midden ist toch ook een fout .( het verhinderen met de arm .)

Had Nielsen er al lang afgehaald. Snap zijn rol niet echt in dat systeem. Verdedigend recupereert hij teveel ballen en zijn infiltraties aanvallend zijn nu ook niet echt dreigend te noemen. Laat Sowah zich maar eens uitleven op die positie.

Hoe triestig is dit voor Charleroi...
Hoe zorg ik er als fan voor dat mijn eigen ploeg degradeert?
Als mijn ploeg dreigt om eindelijk nog eens te winnen, dan smeer ik ze een forfait verlies aan!

Triestige supporters .. (ja ik weet het dit zijn enkelingen die het verneuken voor al de rest)

Terug
Bovenaan