Rogue Active member 13 november 2022 #5.101 't Mag toch allemaal iets meer zijn bij Skov. Speelt precies met de handrem op.
Solleke89 Well-known member 13 november 2022 #5.104 Dr. Sheldon Cooper zei: Jutgla wisselen aub. Vreselijke match Klik om te vergroten... Voor Larin?
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 13 november 2022 #5.105 Solleke89 zei: Voor Larin? Klik om te vergroten... Slechter dan Jutgla vandaag kan al niet.
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 13 november 2022 #5.108 Die goal komt op het goeie moment voor die jongen..
P Pinkman Well-known member 13 november 2022 #5.109 Rogue zei: 't Mag toch allemaal iets meer zijn bij Skov. Speelt precies met de handrem op. Klik om te vergroten... Tsja, niet onlogisch gezien het WK. Niemand wil nu nog geblesseerd uitvallen natuurlijk.
Rogue zei: 't Mag toch allemaal iets meer zijn bij Skov. Speelt precies met de handrem op. Klik om te vergroten... Tsja, niet onlogisch gezien het WK. Niemand wil nu nog geblesseerd uitvallen natuurlijk.
Solleke89 Well-known member 13 november 2022 #5.110 Zero_Fifty zei: Die goal komt op het goeie moment voor die jongen.. Klik om te vergroten... Gaat officieel aan Lang gegeven worden denk ik.
Zero_Fifty zei: Die goal komt op het goeie moment voor die jongen.. Klik om te vergroten... Gaat officieel aan Lang gegeven worden denk ik.
Zero_Fifty Well-known member Crowdfunder FE 13 november 2022 #5.111 Babaluna zei: Sonck , is die leraar voetbal ..... Klik om te vergroten... Bij de U19, zo kan je het noemen .
Babaluna zei: Sonck , is die leraar voetbal ..... Klik om te vergroten... Bij de U19, zo kan je het noemen .
Babaluna Well-known member 13 november 2022 #5.112 Zero_Fifty zei: Bij de U19, zo kan je het noemen . Klik om te vergroten... Das alllemaal talent , da kan de lokale bomma ook
Zero_Fifty zei: Bij de U19, zo kan je het noemen . Klik om te vergroten... Das alllemaal talent , da kan de lokale bomma ook
StevenFM Well-known member 13 november 2022 #5.113 Aanvallend zijn we weeral veel te onmondig en de paar kansen die je krijgt gaan er ook niet in. Die winterstop komt geen seconde te vroeg. Vermeeren wel een lichtpunt vandaag.
Aanvallend zijn we weeral veel te onmondig en de paar kansen die je krijgt gaan er ook niet in. Die winterstop komt geen seconde te vroeg. Vermeeren wel een lichtpunt vandaag.
kenneke2.0 Banned Platinum Trophy 13 november 2022 #5.114 StevenFM zei: Aanvallend zijn we weeral veel te onmondig en de paar kansen die je krijgt gaan er ook niet in. Die winterstop komt geen seconde te vroeg. Vermeeren wel een lichtpunt vandaag. Klik om te vergroten... Denk voor niemand mss behalve voor Genk.
StevenFM zei: Aanvallend zijn we weeral veel te onmondig en de paar kansen die je krijgt gaan er ook niet in. Die winterstop komt geen seconde te vroeg. Vermeeren wel een lichtpunt vandaag. Klik om te vergroten... Denk voor niemand mss behalve voor Genk.
starspike Well-known member 13 november 2022 #5.116 StevenFM zei: Aanvallend zijn we weeral veel te onmondig en de paar kansen die je krijgt gaan er ook niet in. Die winterstop komt geen seconde te vroeg. Vermeeren wel een lichtpunt vandaag. Klik om te vergroten... Wat is daar aan de hand bij jullie? Ik heb schrik voor PO1 als ik dit zie...
StevenFM zei: Aanvallend zijn we weeral veel te onmondig en de paar kansen die je krijgt gaan er ook niet in. Die winterstop komt geen seconde te vroeg. Vermeeren wel een lichtpunt vandaag. Klik om te vergroten... Wat is daar aan de hand bij jullie? Ik heb schrik voor PO1 als ik dit zie...
Dr. Sheldon Cooper Well-known member 13 november 2022 #5.117 Godverdomme he, zo knullig een goal weggeven. 2x Nielsen aan de basis eigenlijk. 3x eigenlijk want Frey was nog zijn man ook
Godverdomme he, zo knullig een goal weggeven. 2x Nielsen aan de basis eigenlijk. 3x eigenlijk want Frey was nog zijn man ook