Jupiler Pro League 2022-2023

Yup, toen ik dit paar weken geleden ook zei hier werd ik uitgelachen.
Als je naar deze post verwijst dan kan ik enkel vaststellen dat je eerder genegeerd werd en niet uitgelachen.

Dat hele 'Van Bommel begint goed en valt daarna terug' is ook niet meer dan oppervlakkige scorebordjournalistiek, veel diepgaande inzichten zitten daar niet in. Het is vooral sinds de blessure van Miyoshi dat het voetballend minder is beginnen lopen. Janssen speelde weeral uitstekend maar de mensen rondom hem, en dan vooral de flanken, brengen veel te weinig. Stengs heeft nul efficientie en Balikwisha mist duidelijk nog matchritme. Qua intensiteit en pressing is het ook allemaal veel minder.

Schade beperken tot aan de winterstop en dan de batterijen terug opladen.

Laatst bewerkt:
Als je naar deze post verwijst dan kan ik enkel vaststellen dat je eerder genegeerd werd en niet uitgelachen.

Dat hele 'Van Bommel begint goed en valt daarna terug' is ook niet meer dan oppervlakkige scorebordjournalistiek, veel diepgaande inzichten zitten daar niet in. Het is vooral sinds de blessure van Miyoshi dat het voetballend minder is beginnen lopen. Janssen speelde weeral uitstekend maar de mensen rondom hem, en dan vooral de flanken, brengen veel te weinig. Stengs heeft nul efficientie en Balikwisha mist duidelijk nog matchritme. Qua intensiteit en pressing is het ook allemaal veel minder.

Schade beperken tot aan de winterstop en dan de batterijen terug opladen.
Er zit inderdaad geen wetenschap achter, wel vrij opvallend. Als zoiets gaat leven in de ploeg is dat wel gevaarlijk en daarom als supporter van een tegenstanders is het mijn plicht om die vrees te voeden!

Zowel HLN als PVDB beginnen plots Van Crombrugghe en Hoedt uit de ploeg te schrijven. Hoedt is al heel
Het seizoen een probleemgevallen. PVDB wijdt ook geen letter aan het feit dat Veldman een andere opstelling gebruikt.
Dit lijkt mij allemaal zo getelefoneerd die analyses

Wat mij vooral bij zowel Vertonghen, Hoedt als Van Crombrugge immens irriteert is het feit dat ze alledrie niet de kleinste moeite doen om een beetje leider te zijn en de jonge gasten rond hen te sturen.
Zijn alledrie enkel met hun eigen hachje bezig terwijl het Debast of zelfs een debuterende Leoni moeten zijn die de rest proberen coachen. Onwaarschijnlijk.

Ook dat is een fundamentele reden waarom het zo vierkant draait. Hopelijk kan en mag Veldman doorselecteren.

Ja en? Dat is het punt toch niet? Als jullie je geplaatst hadden hadden jullie nog meer wedstrijden gehad. Daar gaat het over.
Je vroeg 'Batterijen terug opladen?' alsof Antwerp een rustig, chillybilly seizoentje heeft gespeeld tot nu toe terwijl we qua aantal matchen enkel onder doen voor Anderlecht en Union. Dus ja, ik denk ook dat ze dat batterijen terug moeten opladen en proberen die basis die ze maar half en half hebben kunnen leggen door het drukke seizoensbegin terug wat moeten opbouwen.
En ja ze hadden nog meer matchen gespeeld moesten ze door gegaan hebben en niemand weet hoe het dan had gelopen...

Nee ik vroeg:

Batterijen terug opladen? Wat had dat gegeven als jullie Europees gespeeld hadden?

Ik doe helemaal niet alsof het een "chillybilly" seizoen is geweest, dat maakt gij der van omdat ge mijn post niet tegoei gelezen hebt en direct in het defensief gaat "wij hebben al meer matchen gespeeld als u ploeg" .

Als je Europees wilt spelen dan weet ge dat ge veel matchen gaat spelen. Om dan halverwege (een uitzonderlijk seizoen, laten we wel wezen) af te komen met batterijen opladen vind ik raar. Zelfde met dat dwaas artikel over Club van een paar dagen geleden trouwens e. De kernen zijn daar toch op voorzien of niet? Of is jullie kern niet zo breed als ik in mijn hoofd heb? (niet opgezocht sorry, maar heb altijd het idee gehad dat jullie toch wel een cva kern hebben)

Hoeveel internationals hebben jullie eigenlijk? Heb ik geen idee van en ook wel interessant.

Nee ik vroeg:

Batterijen terug opladen? Wat had dat gegeven als jullie Europees gespeeld hadden?

Ik doe helemaal niet alsof het een "chillybilly" seizoen is geweest, dat maakt gij der van omdat ge mijn post niet tegoei gelezen hebt en direct in het defensief gaat "wij hebben al meer matchen gespeeld als u ploeg" .

Als je Europees wilt spelen dan weet ge dat ge veel matchen gaat spelen. Om dan halverwege (een uitzonderlijk seizoen, laten we wel wezen) af te komen met batterijen opladen vind ik raar. Zelfde met dat dwaas artikel over Club van een paar dagen geleden trouwens e. De kernen zijn daar toch op voorzien of niet? Of is jullie kern niet zo breed als ik in mijn hoofd heb? (niet opgezocht sorry, maar heb altijd het idee gehad dat jullie toch wel een cva kern hebben)

Hoeveel internationals hebben jullie eigenlijk? Heb ik geen idee van en ook wel interessant.
In juni wel ja, eens de wedstrijden beginnen spelen altijd dezelfde 14 of 15 spelers

Triestig boeltje weer.

Oostende ontslaat hun coach na een 4-2 nederlaag tegen de regerend landskampioen en Seraing doet hetzelfde na een nederlaag tegen de vice-kampioen & EL-groepswinnaar. Klinkt logisch allemaal. :thumb:

FFRfCz0XIAIIPnd.jpg

Dat is wel iets heel anders dan "positie ondertussen onhoudbaar" en "hij blundert elke match". Dat is gewoon niet waar. Dat hij geen punten pakt klopt maar dat geldt voor bijna gans de ploeg.

Er werd hier ook (volgens mij door @Hans Moleman, kan mis zijn. ) gezegd dat Verbruggen ook niet altijd vrijuit gaat op hoge ballen. Mag van mij wel een kans krijgen hoor.
Klopt. Oogde nogal onzeker op hoge ballen de voorbije seizoenen bij de beloften.

Wel sterk bezig bij de futures. (Niet dat hij daar foutloos is uiteraard) Laat hem daar maar lekker verder rijpen om volgend seizoen eventueel over te nemen van Van Crombrugge.

Wat mij vooral bij zowel Vertonghen, Hoedt als Van Crombrugge immens irriteert is het feit dat ze alledrie niet de kleinste moeite doen om een beetje leider te zijn en de jonge gasten rond hen te sturen.
Zijn alledrie enkel met hun eigen hachje bezig terwijl het Debast of zelfs een debuterende Leoni moeten zijn die de rest proberen coachen. Onwaarschijnlijk.

Ook dat is een fundamentele reden waarom het zo vierkant draait. Hopelijk kan en mag Veldman doorselecteren.
Al heel lang een immens probleem bij ons ook. Een totaal gebrek aan ervaren spelers die ook maar een greintje natuurlijk leiderschap in zich hebben. Het zijn meestal de Neerpede spelers die daar wel over beschikken. Maar tegen dat ze daar ervaring mee kunnen combineren, zijn ze uiteraard weg bij ons. Maar goed, makkelijker om het allemaal op de grinta en mentaliteit te steken.

Zo een Vertonghen zou dat toch in zich moeten hebben?

Terug
Bovenaan