Jupiler Pro League 2022-2023

Ik duik even in mijn archief
Archief? Je moet die maar van pakweg de voorbije 5 matchen laten zien want dat is toch wat je beweert? Je kan zelfs makkelijk een compilatie maken van Mignolet zijn flaters om zijn positie onhoudbaar te noemen bij Club. Net zoals je dat voor quasi elke keeper kan doen.

Tja, zolang Beneliga niet komt gaan we naar dit soort shit blijven kijken. 'jA mAaR wAt MeT dE uiTsUpPoRtErS' 😆
Ik heb nochtans al genoeg kutmatchen tussen topploegen gezien, de zogezegde 'topaffiches' stellen vaak teleur. Stel dat het niveau 20% hoger (mocht het effectief hoger zijn zou het mij al verwonderen) zou liggen met een Beneliga dan blijf ik toch liever binnen onze Belgische competitie hoor :).

Archief? Je moet die maar van pakweg de voorbije 5 matchen laten zien want dat is toch wat je beweert? Je kan zelfs makkelijk een compilatie maken van Mignolet zijn flaters om zijn positie onhoudbaar te noemen bij Club. Net zoals je dat voor quasi elke keeper kan doen.
Suit yourself, Van Crombrugge pakt al even geen punten meer voor Anderlecht.
Mij niet gelaten hoor :p

Eerste half uur echt heel goed, in het systeem van vorig seizoen. Geven 2 goals gewoon weg, en toch weer het nodige geklungel vanachter.

Wel heel erg blij voor Leoni. Iedereen gunt dit die jongen zo hard.

Dan mag je gerust mij al die blunders die hij elke match doet wel eens laten zien.
Het zijn niet allemaal blunders, maar hij pakt ook geen punten meer.

Vooral op hoge ballen is dat echt ongezien hoe zwak hij momenteel is.
Als uw keeper/kapitein geen vertrouwen uitstraalt is het misschien beter die band aan iemand anders te geven

Ik heb nochtans al genoeg kutmatchen tussen topploegen gezien, de zogezegde 'topaffiches' stellen vaak teleur. Stel dat het niveau 20% hoger (mocht het effectief hoger zijn zou het mij al verwonderen) zou liggen met een Beneliga dan blijf ik toch liever binnen onze Belgische competitie hoor :).

Tenminste wat spannender en technisch betere spelers dan tegen ploegen als Eupen, ZW, Kortrijk dat niemand eigenlijk boeit.

Het zijn niet allemaal blunders, maar hij pakt ook geen punten meer.

Vooral op hoge ballen is dat echt ongezien hoe zwak hij momenteel is.
Als uw keeper/kapitein geen vertrouwen uitstraalt is het misschien beter die band aan iemand anders te geven
Dat is wel iets heel anders dan "positie ondertussen onhoudbaar" en "hij blundert elke match". Dat is gewoon niet waar. Dat hij geen punten pakt klopt maar dat geldt voor bijna gans de ploeg.

Er werd hier ook (volgens mij door @Hans Moleman, kan mis zijn. ) gezegd dat Verbruggen ook niet altijd vrijuit gaat op hoge ballen. Mag van mij wel een kans krijgen hoor.

Terug
Bovenaan