Jupiler Pro League 2022-2023

't is een belegger hé, cut your losses noemen ze dat dan... denk dat hij het kotsbeu is om door iedereen aangesproken te worden op deze mislukte "belegging"

Uiteraard. Op een bepaald moment moet je je verlies slikken. Zal ook wel beseffen dat het met hem wellicht niet meer de goeie richting zal uitgaan.
We zullen zien hoe het zich gaat ontwikkelen.

Misschien heeft Duchatelet nog wel eens zin om die titel van 2014 eindelijk toch nog te kunnen claimen :unsure:

Aan Enfinity van zijne maat Patrick Decuyper (ex-SVZW) heeft hij ook massa's verloren. t Is niet allemaal goud wat Coucke aanraakt. Mithra staat ook -70% dit jaar. RSCA is misschien de druppel.

Misschien kunnen Hans Bourlon & Gert Verhulst overnemen. Zo kan de poppenkast blijven duren.
Stadion meteen veranderen naar Plopsapark
Plopsa Anderlecht, ik zie het zo voor mij. Prijzen voor eten en drinken in het stadion x2, elke m2 bedrukt met reclame en de spelers moeten ipv in maatpak toekomen in Bumba-outfit.

En hebben ze in Plopsaland ook niet het café van De Kampioenen staan? Ik weet al welke make-over de cafetaria's in het stadion gaan krijgen. Vertonghen loopt er al, de cirkel is helemaal rond.

Ha. Ik was erop aan 't wachten.

Coucke wilt verkopen, aldus RTL.
Volgens 1 Waalse journalist

Allé ik zeg niet dat het niet kan, maar ik zou er (nog) niet teveel waarde aan hechten.
Hij weet ook dat dat het failliet is van Anderlecht als hij dat doorvoert (Coucke zet van die 51 miljoen 18 miljoen om in kapitaal. De overige 33 miljoen laat hij vallen ‘à meilleure fortune’, zoals dat heet. Concreet betekent het dat Coucke het recht behoudt om ooit, eenmaal het de club opnieuw voor de wind gaat, zijn leningen weer te activeren). Dan kan hij beter naar het buitenland verhuizen :)

Misschien onderdeel van de citygroup :D

Lap daar zijn de hooligans weer

Ff0TM4oWIAA0cmY

Toch wel een blamage op de carrière van Mazzu.
En imo eentje waar hij zelf maar een klein deel verantwoordelijk voor was.
Vertonghen, Silva, Verschaeren, Refaelov, etc.... (Debast is zelfs Rode Duivel)

't is misschien geen kern waar ge kampioen mee speelt, maar ze staan na 14 matchen op 5 punten van degradatie. daar is die kern toch ook te goed voor?

Aan Enfinity van zijne maat Patrick Decuyper (ex-SVZW) heeft hij ook massa's verloren. t Is niet allemaal goud wat Coucke aanraakt. Mithra staat ook -70% dit jaar. RSCA is misschien de druppel.
yep, ongeveer al zijn investeringen staan -60% of erger dit jaar zene (Ebusco bvb ook) ... mens heeft al vrolijker tijden gekend

Die mediacampagne voor Mazzu ook hier bij sommigen hun effect niet gemist.

Mazzu heeft hier toch gewoon gefaald? De tactiek werkte niet, en veel aanpassingen deed de man ook niet. Hoeveel matchen trokken op iets. Een 3 tal? Ik ga niet beweren dat die man niets kan. En respect voor wat hij bij Union kon. Maar waarom krijgt deze man zoveel krediet voor wat hij bij Anderlecht heeft gedaan? Tuurlijk hebben we geen kern om mee te doen voor de titel, net als de voorbije 2 jaar. Maar 16 op 42, en vooral voetbal dat op geen kloten trok toch echt niet te verantwoorden om deze zo lang aan boord te houden.

Dit ontslag lost niet per se alles op, maar was wel nodig om verder te gaan. En zolang Wouter Vandenhaute alleenheerser is, en professioneel moeial, zitten we met een gigantisch probleem in de bestuurskamer.

Terug
Bovenaan