Jupiler Pro League 2022-2023

Sportief is dit een ramp voor Anderlecht natuurlijk, zo 5 punten boven de degradatie staan, maar dat is een momentopname, maar als dat bestuur daar aanblijft en slechte beslissingen blijft nemen, dan is dit iets dat nog jaren kan duren he.

Ik kan mij wel voorstellen dat er wel wat Union mannen het toch een beetje grappig vinden dat Mazzu het daar niet waarmaakt momenteel.
Anderlecht mannen ook. Heb altijd gezegd dat die kerst niet eens gaat halen. Totale miscasting dit. Maar het ligt zeker niet allemaal aan de trainer. Das te simpel

Zakken zal nooit gebeuren, het is en blijft Anderlecht.

Stiekem wel aan het genieten dat het net tegen Standard de druppel blijkt te zijn. Mijn zak popcorn staat klaar om het nieuws te volgen vandaag, bedankt Het Nieuwsblad.

Je gaat nu toch ook geen nieuwe trainer de kado geven om tegen Antwerp en Genk te moeten spelen?

beter ofwel Mazzu laten aanmodderen tot WK, of die van de beloften, en dan definitieve coach voor na het WK

Je gaat nu toch ook geen nieuwe trainer de kado geven om tegen Antwerp en Genk te moeten spelen?

beter ofwel Mazzu laten aanmodderen tot WK, of die van de beloften, en dan definitieve coach voor na het WK
Dat was de redenering na Zulte ook maar je ziet hoe hard dit uit de hand aan het lopen is.
Met een nieuwe trainer en juiste communicatie hadden ze zich gisteren misschien toch wel wat ingehouden denk ik.

leclerc.jpg

Mazzu zal dan terug trainer van Charleroi worden zeker als hij z'n ontslag vandaag krijgt...? 't Staat precies in de sterren geschreven qua timing...

Hmmm, mij lijkt het dat Mazzu nood zal hebben aan het vertrouwde nest... 't Zal toch een zware tik voor hem zijn en om zich dan in een nieuw project te gooien...
Mazzu moet de nieuwe bondscoach worden.

Ik heb de afgelopen weken alle analisten, ex-trainers, ex-voetballers en journalisten in de Belgische media horen zeggen dat Mazzu een geweldige trainer is en het allemaal zijn schuld niet is en dat het allemaal aan de spelers ligt bij Anderlecht etc.
Dus maak daar maar bondscoach van he jongens.

Ik heb de afgelopen weken alle analisten, ex-trainers, ex-voetballers en journalisten in de Belgische media horen zeggen dat Mazzu een geweldige trainer is en het allemaal zijn schuld niet is en dat het allemaal aan de spelers ligt bij Anderlecht etc.
How how, don't touch King Martinez!

...

Martinez naar rsca en Mazzu als bondcoach, I'll take it!

De persconferenties na een verlies van rsca gaan nog grappiger worden dan

Mazzu zal dan terug trainer van Charleroi worden zeker als hij z'n ontslag vandaag krijgt...? 't Staat precies in de sterren geschreven qua timing...
Betwijfel of dat een goed idee is. Mazzu gaat hier wel met een heel zware mentale tik uitkomen. Om u dan direct op te laden voor een nieuwe uitdaging..

Mazzu buiten, de T2 die interim overneemt (zoals Clement meermaals deed bij Brugge) en dan na het WK een nieuwe coach aanstellen ofzo?
Die pers staat in Neerpede. En
Bestuur zit blijkbaar rond de tafel in Tubeke nog. Staan ze daar voor niks
HLN zit juist in elk geval.
Zij bevestigen in elk geval al:

Terug
Bovenaan