Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de gemiddelde fouille van een steward trekt op niks.En die rook potten waar steken ze dat ? Ga geen ploegen noemen maar al gehoord dat ze dat op voorhand soms in het stadion wegstoppen (thuismatchen )
Waterkanon gearriveerd op Neerpede
Intussen worden ook aan Neerpede, het oefencomplex van RSCA, maatregelen getroffen. Zo is er al een waterkanon aangekomen. De kans dat er straks ook een heleboel kwade supporters opduiken aan het trainingscentrum, is groot. Er zijn al heel wat agenten aanwezig.
Fopke hè, maar het zou zo maar kunnenHeeft die dat echt gezegd?
Bon, die man leeft in zijn eigen wereld. En helaas is hij de man met zowat alle macht op Anderlecht de dag van vandaag.
Misschien als onze club bijna failliet is, kan Kompany de club voor een prikje opkopen.![]()
Ze zijn niet intelligent, maar ze gaan niet het eigen complex afbreken hoor.Gaat het daar nog verder gaan ofwa?

Nu nog iemand met een zeepke en 't is daar schuimparty...Gaat het daar nog verder gaan ofwa?

Zijn nu ook niet de dieperik aan het ingaan he. Hebben wat sportieve malaise maar houden financieel nog altijd het hoofd boven water en doen meestal mee voor de top-3.Van wie kwam die uitspraak 'trust the process', was dat iets wat de fans lanceerden of kwam dat vanuit de club zelf?
In elk geval spijtig dat het bestuur er niet naar gehandeld heeft. Ik kan niet zeggen dat ik dit als Club supporter plezant vind. Een beetje sportieve problemen bij de concurrentie is wel goed meegenomen als het om de prijzen gaat enzo. Maar een grote club den dieperik in zien gaan vind ik eerder triest.
Alles is relatief inderdaad.Zijn nu ook niet de dieperik aan het ingaan he. Hebben wat sportieve malaise maar houden financieel nog altijd het hoofd boven water en doen meestal mee voor de top-3.
De dieperik dat is voor mij op een ijzige winteravond thuis 0-3 verliezen van Francs Borains en elk jaar de licentie halen vieren als het kampioenschap. Of nog erger; je club failliet zien gaan. Een jaartje in de middenmoot en slecht bestuur, dat is het einde van de wereld niet.
Zijn nu ook niet de dieperik aan het ingaan he. Hebben wat sportieve malaise maar houden financieel nog altijd het hoofd boven water en doen meestal mee voor de top-3.
De dieperik dat is voor mij op een ijzige winteravond thuis 0-3 verliezen van Francs Borains en elk jaar de licentie halen vieren als het kampioenschap. Of nog erger; je club failliet zien gaan. Een jaartje in de middenmoot en slecht bestuur, dat is het einde van de wereld niet.
Nummerplaat Anderlecht-bus gestolen
De bus van Anderlecht staat nog altijd in Luik. De gepersonaliseerde nummerplaat van het voertuig werd in het tumult gestolen.
Kapitaalsverhoging van paar maand geleden heeft veel goedgemaakt, Koekske heeft serieus wat miljoenen euri schulden omgezet in (waardeloze) aandelenIk dacht dat het financiële plaatje ook niet meer zo rooskleurig was ... Misschien is het minder somber dan ik denk, des te beter.
In normale tijden gingen ze heel dicht gestaan hebben, met corona zijn de FPP regels niet toegepast geweest waardoor ze meer kondenZijn nu ook niet de dieperik aan het ingaan he. Hebben wat sportieve malaise maar houden financieel nog altijd het hoofd boven water en doen meestal mee voor de top-3.
Iemand een idee wat die nummerplaat was?

Probleem is dat dat soort gedrag met moeite nog als crimineel aanzien wordt, dat zijn fait divers die met een boete en een match zonder publiek onder de mat worden geveegd, en als ze de supporters te pakken krijgen die verantwoordelijk zijn dan komen die er al te vaak met een stadionverbod vanaf. Da's minstens opzettelijke slagen en verwondingen en een paar maand den bak in toch? Hoe wilt ge dat soort gedrag er anders ooit uit krijgen?Live Voetbal - Standard - Anderlecht (Jupiler Pro League - 23/10/2022)
Volg hier de live voetbalverslaggeving van de Rode Duivels, Eerste en Tweede Klasse, Champions League, Premier League, Bundesliga, Eredivisie en meer.m.nieuwsblad.be
Die filmkes zijn echt niet normaal, maar daar gaan die supportclubs toch ook wel in de fout. Als bestuur daar van moet je toch ook aanvoelen dat je ze best op de bus kan steken in plaats van bakken bier uit te delen om mee te werpen. Die flesjes los in een groep mensen gooien is gewoon crimineel.