Jupiler Pro League 2022-2023

Het absolute dieptepunt is bereikt voor Anderlecht....
6xzq0p.jpg

En/of Frutos!

Maar het is wel duidelijk dat de club doodziek is, en dat op een paar maanden nadat Kompany is vertrokken. Het is duidelijk dat er overal grote kuis moet worden gehouden, zowel in de sportieve staf, als de bestuurskamer, als in de spelersgroep.

CNSz1pg.png

Dat programma ook... Zoveel midweek voetbal en eigenlijk tot het WK op thuis Eupen na, nog Genk en naar Antwerp en na de winterbreak ook geen makkelijke matchen hoor.

Vraag me oprecht hoe ze dat steeds binnen krijgen zo hopen pyro en ik doel nu niet specifiek vandaag. In 2018 bij ons bij ons ultras was het ook te erg geworden en toen stond er zelf politie +,honden bij de stewards voor een thuismatch.

Vraag me oprecht hoe ze dat steeds binnen krijgen zo hopen pyro en ik doel nu niet specifiek vandaag. In 2018 bij ons bij ons ultras was het ook te erg geworden en toen stond er zelf politie +,honden bij de stewards voor een thuismatch.

Waarom denk je dat pyro in die vorm komt? Dat wordt met veel glijmiddel anaal ingebracht en zo binnengesmokkeld. Daarom staan die mannen ook altijd zo stijf.

Waarom denk je dat pyro in die vorm komt? Dat wordt met veel glijmiddel anaal ingebracht en zo binnengesmokkeld. Daarom staan die mannen ook altijd zo stijf.
En die rook potten waar steken ze dat ? Ga geen ploegen noemen maar al gehoord dat ze dat op voorhand soms in het stadion wegstoppen (thuismatchen )

En die rook potten waar steken ze dat ? Ga geen ploegen noemen maar al gehoord dat ze dat op voorhand soms in het stadion wegstoppen (thuismatchen )
Kan ook wel he, als ze een tifosi klaarleggen hebben ze al eerder toegang tot het stadion, veel grote vlaggen of banners worden ook in het stadion opgeslagen (was toch zo in de tijd van Blue Army), Kan je makkelijk, zonder controle, al wat zaken wegleggen en vrij zeker dat ze bij Standard daar niet lastig over gaan doen.

Goh, je moet eens weten hoeveel mensen met een stadionverbod toch binnenraken. Bepaalde stewards kennen doet héél veel.

Terug
Bovenaan