Jupiler Pro League 2022-2023

Inderdaad. Wat staan Esposito en Silva daar nu wat hevig te doen.
Reageren op dienen idiote Standardspeler (niet gezien wie het was) die het Rsca-publiek begon uit te dagen. (En daar een charge van Bodart voor kreeg.

Ik snap ze wel.

Verder keur ik het gedrag van de supporters zwaar af. Maar het bestuur heeft dit volledig over zichzelf afgeroepen.
Ze wisten goed genoeg dat dit ging gebeuren maar weigeren te doen wat ze moeten, weigeren te communiceren,...

Mazzu moest al lang buiten liggen. En Wouter mag de eer aan zichzelf houden, een mea culpa slaan en ontslag geven.

Hopelijk ook enkele matchen achter gesloten deuren voor Anderlecht en 50.000 euro boete, zoals wij vorig seizoen. Maar goed, Standard kwam daar vorig seizoen ook gewoon mee weg dus we zullen maar niet teveel verwachten van de Voetbalbond.

Waarom zou die dat doen? En dan zijn ontslagpremie mislopen? Komaan.
50k boete, hohoho sidder en beef zeg :laugh:

Zitten in gans dat voetbal jaarlijks met miljoenen de goochelen alsof het niets is, en dan ga je ze een boete van 50k geven. Maak daar eens torenhoge boetes van gewoon, dan snij je tenminste in je eigen vel als supporter.
En werk met voorwaardelijke straffen voor puntenaftrek geldig voor een aantal jaar.

Maar we mogen toch ook wel zeggen dat Van Crombrugge ook echt wel zwak aan't keepen is.
Pakt toch ook zelden of nooit nog punten voor Anderlecht.
Pakt geen punten, geen uitstraling, kapiteinsband onwaardig.

Verbrugge mag van mij ook wel een kans krijgen, die deed het wel goed toen hij zijn kans kreeg.

Hopelijk ook enkele matchen achter gesloten deuren voor Anderlecht en 50.000 euro boete, zoals wij vorig seizoen. Maar goed, Standard kwam daar vorig seizoen ook gewoon mee weg dus we zullen maar niet teveel verwachten van de Voetbalbond.

Waarom zou die dat doen? En dan zijn ontslagpremie mislopen? Komaan.
Weiler deed het toch ook

Terug
Bovenaan