Jupiler Pro League 2022-2023

Mooie symboliek. Laatste keer pre-Kompany ook stilgelegd door dat gedrag van die van ons.

Dieper kunnen we niet meer zakken.

Ben hier zo woedend van, van wat ze hebben uitgestoken. Ik leef zo mee met die jonge gasten uit Neerpede en vind dit vreselijk voor hen. Hoe Debast donderdag brak…

Maar we mogen toch ook wel zeggen dat Van Crombrugge ook echt wel zwak aan't keepen is.
Pakt toch ook zelden of nooit nog punten voor Anderlecht.

Maar we mogen toch ook wel zeggen dat Van Crombrugge ook echt wel zwak aan't keepen is.
Pakt toch ook zelden of nooit nog punten voor Anderlecht.
Laatste tijd minder ja. Begin van het seizoen vond ik hem nog wel goed. Vorig jaar begin van het seizoen was hij net terug uit rugblessure en toen greep hij er ook vaak naast. Gaf nadien aan nog niet voluit te kunnen gaan bij bepaalde bewegingen. Dat kostte ons toen 2 goals tegen Vitesse.

Van mij mag Verbruggen volgend jaar komen, die zet stappen.

Met Vince 6 matchen niet verloren tegen Standard. Vinnie weg en tis weer om zeep

Tegen Brugge 7 matchen ongeslagen, die reeks is ook gedaan.

Symboliek

Hopelijk ook enkele matchen achter gesloten deuren voor Anderlecht en 50.000 euro boete, zoals wij vorig seizoen. Maar goed, Standard kwam daar vorig seizoen ook gewoon mee weg dus we zullen maar niet teveel verwachten van de Voetbalbond.

Als ik dit zo zie, die miserie, de tristesse op het gezicht van Mazzu, denk ik dat de man straks zelf de handdoek gooit.

Waarom zou die dat doen? En dan zijn ontslagpremie mislopen? Komaan.

Terug
Bovenaan