SomeDude
Banned
Voor een topmatch heb je toch 2 goeie ploegen nodig?Kvind wel dat er compensatie mag zijn naar de thuisfans toe, dat zou nu 2 keer zijn op een paar jaar dat ze een topmatch door hun neus geboord zien
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor een topmatch heb je toch 2 goeie ploegen nodig?Kvind wel dat er compensatie mag zijn naar de thuisfans toe, dat zou nu 2 keer zijn op een paar jaar dat ze een topmatch door hun neus geboord zien

Niet te geloven dat jullie die niet verkocht hebben voor 9 miljoen.Gewoon kinderlijk.
Geen idee op basis van wat die in de ploeg staat. Nuja Yari 2x de eerste 2minuten oké en dan onzichtbaar
Ik hoop van niet, dat zou willen zeggen dat wij aan't winnen zijn![]()

Dat is ook gewoon zever.Ge hebt daar geen zeggen aan, maar een sterke figuur (Verschueren) die nu op dat veld gaat en zegt "kalm mannen" of Vinnie die zich gaat excuseren. Zelfs Herman deed nog moeite.
Nu is het gewoon verstoppen. Beschamend, van de eerste tot de laatste.
De enige ket zit in de tribune met Alexis.
Nuja fluit maar af, dit moet voor mij ook niemeer, nie om aan te zien.
Amuzu c’est comme Mazzu zag er zijn ideale linkerflank in en is gaan ijveren voor een contractverbetering nadien.Niet te geloven dat jullie die niet verkocht hebben voor 9 miljoen.
Remember ProtoEigenlijk gewoon jammer dat het altijd vuurpijlen zijn die ze op het veld gooien.
Wij hebben er nu ook heel veel gebruikt, maar zonder te gooien, en dat geeft toch echt wel een magische sfeer.
Jammer dat het door het op het veld gooien altijd in een negatief daglicht staat.
En wij (Standard) zijn daar enorm vaak zelf schuldig aan.

Van mij mag het ook stoppen hoor, tis toch nie om aan te zien. maar Ik snap het niet als je daar zit, laat ze spelen. Misschien met 1-5 of 1-6 dat er wel iets zou veranderen.C'est Fini.
Wa wilde , die gaat mee in de draaikolk naar beneden heEn als ik Vertonghen zie spelen, daar word ik toch echt niet meer wild van..
Als je die nu ziet spelen zou je hem toch nooit meenemen naar het WK (wat onterecht zou zijn, want die kan nog wel iets bijbrengen).
Het zijn een bende idioten, maar het is allemaal zo voorspelbaar.Eigenlijk gewoon jammer dat het altijd vuurpijlen zijn die ze op het veld gooien.
Wij hebben er nu ook heel veel gebruikt, maar zonder te gooien, en dat geeft toch echt wel een magische sfeer.
Jammer dat het door het op het veld gooien altijd in een negatief daglicht staat.
En wij (Standard) zijn daar enorm vaak zelf schuldig aan.
Uiteraard een bende debielen.Dat is ook gewoon zever.
Maarja bende debielen zonder verstand en wss ook amper een nagel om aan hun gat te krabben
Met zo een mensen ga je ook niet in gesprek, levert niets opUiteraard een bende debielen.
Maar als het bestuur weigert om met u in n gesprek te gaan of totaal het tegenovergestelde zegt of doet dan wat ze beloven ?
1 sterke man gaat dat niet stilleggen hè bij die supporters, maar het geef een heel ander signaal aan die mannen.
Vroeger had je supportersbijeenkomsten als het slecht ging , nu gene zak communicatie , de media da gretig meedoet door Mazzu buiten schot te houden , dan krijg je ditDat is ook gewoon zever.
Maarja bende debielen zonder verstand en wss ook amper een nagel om aan hun gat te krabben
Maar jawelMet zo een mensen ga je ook niet in gesprek, levert niets op