Jupiler Pro League 2022-2023

Ge hebt daar geen zeggen aan, maar een sterke figuur (Verschueren) die nu op dat veld gaat en zegt "kalm mannen" of Vinnie die zich gaat excuseren. Zelfs Herman deed nog moeite.

Nu is het gewoon verstoppen. Beschamend, van de eerste tot de laatste.
De enige ket zit in de tribune met Alexis.

Nuja fluit maar af, dit moet voor mij ook niemeer, nie om aan te zien.

Ge hebt daar geen zeggen aan, maar een sterke figuur (Verschueren) die nu op dat veld gaat en zegt "kalm mannen" of Vinnie die zich gaat excuseren. Zelfs Herman deed nog moeite.

Nu is het gewoon verstoppen. Beschamend, van de eerste tot de laatste.
De enige ket zit in de tribune met Alexis.

Nuja fluit maar af, dit moet voor mij ook niemeer, nie om aan te zien.
Dat is ook gewoon zever.
Maarja bende debielen zonder verstand en wss ook amper een nagel om aan hun gat te krabben

Eigenlijk gewoon jammer dat het altijd vuurpijlen zijn die ze op het veld gooien.
Wij hebben er nu ook heel veel gebruikt, maar zonder te gooien, en dat geeft toch echt wel een magische sfeer.

Jammer dat het door het op het veld gooien altijd in een negatief daglicht staat.
En wij (Standard) zijn daar enorm vaak zelf schuldig aan.

En als ik Vertonghen zie spelen, daar word ik toch echt niet meer wild van..
Als je die nu ziet spelen zou je hem toch nooit meenemen naar het WK (wat onterecht zou zijn, want die kan nog wel iets bijbrengen).

Eigenlijk gewoon jammer dat het altijd vuurpijlen zijn die ze op het veld gooien.
Wij hebben er nu ook heel veel gebruikt, maar zonder te gooien, en dat geeft toch echt wel een magische sfeer.

Jammer dat het door het op het veld gooien altijd in een negatief daglicht staat.
Remember Proto ;)

Van mij mag het ook stoppen hoor, tis toch nie om aan te zien. maar Ik snap het niet als je daar zit, laat ze spelen. Misschien met 1-5 of 1-6 dat er wel iets zou veranderen.

Nu gaan ze de aandacht weer verschuiven naar randzaken.
Standard moet weer langer wachten op punten, de thuisfans gekloot.

Het zijn een bende idioten, maar het is allemaal zo voorspelbaar.

In plaats vanaf de eerste minuut van de competitie die flippo’s keihard uit te fluiten. Dan zaten we nu zo diep niet.

Dat is ook gewoon zever.
Maarja bende debielen zonder verstand en wss ook amper een nagel om aan hun gat te krabben
Uiteraard een bende debielen.

Maar als het bestuur weigert om met u in n gesprek te gaan of totaal het tegenovergestelde zegt of doet dan wat ze beloven ?

1 sterke man gaat dat niet stilleggen hè bij die supporters, maar het geef een heel ander signaal aan die mannen.

Edit: Vandenhaute zit op zen gsm
Verbeke in zijn zetel/bed thuis
Mazzu is het aantal grassprieten aan het tellen
En leider Hoedt is als eerste binnen

Ze mogen nog blij zijn dat t geen thuis match is

Uiteraard een bende debielen.

Maar als het bestuur weigert om met u in n gesprek te gaan of totaal het tegenovergestelde zegt of doet dan wat ze beloven ?

1 sterke man gaat dat niet stilleggen hè bij die supporters, maar het geef een heel ander signaal aan die mannen.
Met zo een mensen ga je ook niet in gesprek, levert niets op

Dat is ook gewoon zever.
Vroeger had je supportersbijeenkomsten als het slecht ging , nu gene zak communicatie , de media da gretig meedoet door Mazzu buiten schot te houden , dan krijg je dit

Terug
Bovenaan