Jupiler Pro League 2022-2023

Blijven prutsen tot WK-break om dan te af te komen met:
- Losada + Frutos
- Hasi + Deschacht
- De Boeck
- Thorup
- Martinez

In het nieuwsblad laat Geril terug doorschemeren dat het eerder het gebrek aan ervaring is..
ALS Mazzu het mag uitzingen tot na de WK break, dan is Martinez echt wel een in de sterren geschreven opvolger natuurlijk... Of als opvolger van Verbeke, dat kan ook natuurlijk. (Met Vermaelen of Henry die dan meekomt als headcoach)
Het wederzijds opvrijen tussen Bobby en RSCA is nu toch al een jaar of 2-3 aan de gang

Mazzu is goed om ploegen te trainen waar er totaal geen druk is en waar je alleen maar in positieve zin kunt verrassen zoals Charleroi of Union maar bij Genk viel hij eerder ook al door de mand.

Die zo geroemde vechtlust van bij Union vorig jaar kwam er van de spelersgroep en niet van Mazzu. Beetje naiëf van RSCA om te denken dat die kwaliteit mee ging komen met de trainer...

Als Anderlecht zijnde zou ik voor Custovic gaan, top trainer, laat KVK vanuit een stevigr organisatie flitsend aanvallend voetbal brengen en heeft meerdere tactische oplossingen per wedstrijd. 2M aub

Wat de beste keuze is: Jonas De Roeck
Waar ze waarschijnlijk mee gaan afkomen: Frank De Boer (verdient wel een tweede kans, maar zie ik falen bij Les Mauves)

Mazzu is goed om ploegen te trainen waar er totaal geen druk is en waar je alleen maar in positieve zin kunt verrassen zoals Charleroi of Union maar bij Genk viel hij eerder ook al door de mand.

Die zo geroemde vechtlust van bij Union vorig jaar kwam er van de spelersgroep en niet van Mazzu. Beetje naiëf van RSCA om te denken dat die kwaliteit mee ging komen met de trainer...
Eerlijk gezegd denk ik dat eender welke trainer bij Anderlecht behalve Vince the prince gaat verzuipen. Compleet dysfunctionele toxische sfeer daar.
Langs de ene kant torenhoge verwachtingen, langs de andere kant geen budget / kern / strategie om dat uit te voeren. Something's gotta give.

Eerlijk gezegd denk ik dat eender welke trainer bij Anderlecht behalve Vince the prince gaat verzuipen. Compleet dysfunctionele toxische sfeer daar.
Langs de ene kant torenhoge verwachtingen, langs de andere kant geen budget / kern / strategie om dat uit te voeren. Something's gotta give.
“Roepen over prijzen pakken is één ding, het doen is nog iets anders”, aldus Kompany.

"Ofwel heb je geduld ofwel heb je geld"

Moest Verbeke opschuiven en Wouter zijn ego aan de kant kunnen zetten zouden ze beter toch nog eens bellen naar Vince.
Geef hem desnoods - samen met kindermans - carte blanche en de sleutels van de club.

Alsof Kompany goesting heeft om terug te komen? Zit nu toch op een ideale plek voor hem: geen druk, bovenaan in de Championship, en kan zich in alle stilte verder ontwikkelen als trainer.

Maar toch vooral 2 mensen die alle macht in eigen handen willen, maar eigenlijk een zeer beperkte kennis hebben van voetbal. Helaas hebben ze niet genoeg zelfkennis om dit in te zien. Hun grote droom is om de Verhaeghe en Mannaert van Anderlecht te worden. Hierbij worden alle mensen die wel nog snappen wat Anderlecht is constant tegengewerkt. Verschueren jr was geen goede sportief directeur, maar is wel
Iemand die de waarden van de club begrijpen.

Bijna een jaar lang hebben die 2 Pipo’s Kompany zitten tegenwerken. Gesprekken met de spelers achter de rug, gesprekken met andere trainers, onderzoeken waar ze dan uiteindelijk niets mee konden doen omdat de uitslag niet in hun plan paste.

Zolang die 2 Pipo’s de plak zwaaien, raakt Anderlecht niet uit de impasse, daar zijn de ego’s te groot voor, en de voetbalkennis te klein.

Alsof Kompany goesting heeft om terug te komen? Zit nu toch op een ideale plek voor hem: geen druk, bovenaan in de Championship, en kan zich in alle stilte verder ontwikkelen als trainer.
Laat mij toch :headshake:
De gedachte aan Hasi of andere mannen is ook maar om depressief van te worden

Daar geef ik u volledig gelijk in hoor. Mazzu buitengooien is één ding, maar een trainer vinden die dit Anderlecht wél uit het slop kan halen is nog een heel andere zaak.
Dat gaat zelf Mourinho niet doen. Schrijf maar op: dat gesukkel gaat nog 5 a 10 jaar duren. Als ze zelf al ooit terug gaan meedoen. En op die 10 jaar ga je nog veel stoelendansen daar zien gebeuren

6 matchen op 15 gewonnnen, toch ook niet zo fameus he bij Burnley.
Mazzu kan nog beter doen als ze volgende 2 winnen!
Maar vaak wel niet gekregen wat men verdiende.
Van Burnley een leuk voetballende ploeg maken nochtans niet heel evident. Dat je daar na een paar maand al je stempel duidelijk op kan drukken is gewoon sterk. Goed, vooral heel blij voor Vince dat hij daar gewoon zijn werk kan doen. En hij hier weg is van Verbeke en Vandenhaute die hem enkel het leven zuur maakten, en zich moeiden met vanalles en nog wat.

is Hein geen optie voor de mauven? die heeft nog met een paarse pennenzak op de schoolbanken gezeten, dus die heeft wel de motivatie om het daar goed te doen

Klopt helemaal, denk ik.

Moet toch lachen met de herinnering aan "Toverbeke" hier.
Ik zie Anderlecht nog wel Losada of Frutos strikken.
Maar eigenlijk hadden ze voor Vrancken moeten gaan vorig seizoen.

Terug
Bovenaan