Jupiler Pro League 2022-2023

Ik had er een goed gevoel bij, maar dat was nog amper voetballen, maar ik zag dat dit weer en veld in ons voordeel speelde. Gouden drie punten. 10 minuten (en 7 extra min in eerste helft), ik weet niet of ze terecht waren, maar ik was er blij mee want ik geloofde erin.

Anderlecht probeerde te veel te mooi voetballen, maar op dit veld raak je niet vooruit, zeker als je je bal aan de voet wil houden of korte pasjes wil geven.

Anderlecht probeerde te veel te mooi voetballen, maar op dit veld raak je niet vooruit, zeker als je je bal aan de voet wil houden of korte pasjes wil geven.
Mag ik vragen welke wedstrijd jij bekeken hebt? 😅
En nu Standard, Genk en Antwerp
Dan weet je dat het moeilijk zal worden

Moet Verbeke die C4 tekenen eigenlijk? Want als die 2 maand in ziekenverlof is zitten we er nog wel even mee natuurlijk.

Tis wel een sympathieke mens onze Felice, maar ja daar win je geen matchen mee.

Stond er al wat als een geslagen hond bij.
Uiteraard nog de excuses zoeken van de rode kaarten en de regen (en dat is in het nadeel van Anderlecht dat over de grond wil spelen LOL).

Wouterke ook weer in de vestiaire geweest, die mens zou die daar moeten wegblijven na een match. Geen meerwaarde.

Het kalf lijkt me letterlijk en figuurlijk verdronken vandaag

We zijn zelfs aan een reeks bezig

Ik stel vast dat elke match die we verloren maar met één goal verschil was. Het draait dus om details, technische foutjes en soms een gebrek aan ervaring.
Vandaag weer ééntje erbij hupla

Terug
Bovenaan