Jupiler Pro League 2022-2023

Volgende match op Zulte Waregem.

Bijna exact 10 jaar geleden gingen we daar winnen met 2-3. Het ZW van Thorgan Hazard, Junior Malanda en toen al Sammy Bossut. Franky Dury tegen John Vandenbrom. Bij Anderlecht speelde toen Guillaume Gillet, nu in onze staff. Huidig ZW-trainer Mbaye Leye zat toen bij ZW maar miste die match tegen ons. Enkele maanden later speelden we het ultieme onderlinge titelduel.

Overmorgen een 6-punten-match in de degradatiestrijd. 😐

Radja voor onbepaalde duur uit de A Kern gezwierd ..
Volledig terecht. Ik vind hem op zich super, maar dat was bijna nog dommer dan zijn rijbewijs gezever.

Ongelooflijk hoe die het voor zichzelf verpest. Alles in zijn pollekes om Antwerp-legende te worden en dan...

Volgende match op Zulte Waregem.

Bijna exact 10 jaar geleden gingen we daar winnen met 2-3. Het ZW van Thorgan Hazard, Junior Malanda en toen al Sammy Bossut. Franky Dury tegen John Vandenbrom. Bij Anderlecht speelde toen Guillaume Gillet, nu in onze staff. Huidig ZW-trainer Mbaye Leye zat toen bij ZW maar miste die match tegen ons. Enkele maanden later speelden we het ultieme onderlinge titelduel.

Overmorgen een 6-punten-match in de degradatiestrijd. 😐
Lijkt vreselijk overdreven, maar Anderlecht staat inderdaad slechts 6 punten voor op de degredatieplaatsen. Sterker nog, Anderlecht staat korter bij de laatste plaats dan bij Play-off 1 in punten.
Als Essevee kunnen we daar geen rekening mee houden, wij hebben die punten nog meer nodig!

en gezien het programma tot aan het WK zou het zelfs straf zijn van rsca als ze op dat moment nog in de linkerkolom zouden staan :oops:

Zoals ik had verwacht, 3 speeldagen waarvan 2 effectief gevraagd voor Sylla. Denk niet dat Club hier in beroep tegen zou gaan, is gewoon terecht.

We begrijpen dat dit een bestaande, doch zeer controversiële term is. Onbesuisde tackle dekt hier evenzeer de lading.
Zoals ik had verwacht, 3 speeldagen waarvan 2 effectief gevraagd voor Sylla. Denk niet dat Club hier in beroep tegen zou gaan, is gewoon terecht.
Joa, voor zo'n Afrikaanse tackle is dat billijk.

Prima straf. Kan hij ook eens even herbronnen want ik heb het gevoel dat het de laatste tijd allemaal wat hard aan het gaan is voor hem. Eventjes terug met de voetjes op de grond en daarna terug knallen.

Wat is dat 'herbronnen'? Als voetballer even eens filosofisch nadenken peinzend over het leven.

Of gewoon tot een kot in de nacht FIFA spelen en gefrustreerd zijn dat je niet kan spelen?

Preciado kreeg 3+1 als voorstel.
Volgens de indicatieve tabellen allemaal correct en zo, maar toch zal het me blijven storen dat bepaalde tackles minder erg zouden zijn dan wat Preciado gedaan heeft.

Die uitsupporter van Kortrijk die daar op zijn eentje een feest aan het vieren is. :love2:

Die marginale supporters overal beginnen mij toch echt wel een degout te geven. Het is gewoon overal hetzelfde.. Die 1-2% die het voor de rest naar de kloten doet.

Terug
Bovenaan