Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Beiden even het feit dat ik Kompany ook aanhaal weglaten? Net zoals Mingolet niet iemand die provoceert en een gentleman. Maar goed, Brugge fans zouden zoiets niet doen zeker.
Wat is de obsessie toch met het uitfluiten van Mignolet? Precies alsof de Club Brugge supporters nog nooit spelers van de tegenpartij hebben uitgefloten zonder directe reden?
Bij ons is er echt gebrek aan motivatie, precies of het allemaal wel losloopt. Cl is leuk maar als we niet oppassen spelen we volgend jaar zelf geen CL.
Wat is de obsessie toch met het uitfluiten van Mignolet? Precies alsof de Club Brugge supporters nog nooit spelers van de tegenpartij hebben uitgefloten zonder directe reden?
Andersom gaat hetzelfde op e. Liggen memmen als "een icoon" van anderlecht uitgefloten wordt en nu het gaan verdedigen dat iemand van Club uitgefloten wordt. Schei toch uit met dat belachelijk gedoe allemaal man. Kindjes.
Awel ja, daar ga ik mee akkoord en Club supps moeten ook geen rsca spelers uitfluiten omdat ze rode duivel zijn, maar toch proberen de rsca supps hier dat uitfluiten van Mignolet goed te praten
Awel ja, daar ga ik mee akkoord en Club supps moeten ook geen rsca spelers uitfluiten omdat ze rode duivel zijn, maar toch proberen de rsca supps hier dat uitfluiten van Mignolet goed te praten
So? Dan heeft dat niets te maken met die speler persoonlijk hé… nu fluiten jullie exact 1 speler uit,… ik vroeg waarom net hij, nog steeds geen antwoord?
So? Dan heeft dat niets te maken met die speler persoonlijk hé… nu fluiten jullie exact 1 speler uit,… ik vroeg waarom net hij, nog steeds geen antwoord?