Jupiler Pro League 2022-2023

Ik denk rsca-club weer heel afwachtend gaat zijn.De angst voor verlies zal groter zijn dan de drang om te winnen ik hoop dat ik helemaal verkeerd ben.

Toch leuk om die jonge mannen bij ons te zien openbloeien onder Deila.
En ook zo volwassenen nog die wedstrijd uitgespeeld, nooit in de problemen gekomen.
6de clean sheet voor Bodart, daar zit Bokadi wel voor een groot stuk in tussen. Defensief beenhard, goed positiespel en daarenboven nog eens technisch sterk.
Maar hoe zwak was Antwerpen, conditioneel, positioneel en ook gewoon individuele kwaliteiten. Die staan toch dik boven hun intrinsieke waarde in het klassement.

Maar hoe zwak was Antwerpen, conditioneel, positioneel en ook gewoon individuele kwaliteiten. Die staan toch dik boven hun intrinsieke waarde in het klassement.
De Wever, De Ridder en Kennis waren totaal niet op de afspraak vandaag. Ook Beels was zeer zwak op links. Antwerpen is dringend aan herbronning toe.

Was het rood ?

Want volgens Sporza zag boterberg weer meer dan er was? Ook naar het scherm geroepen dus de VAR vond dat hij er ook naast zat ?

Te hopen dat Visser nie over de lat wil straks.

Was het rood ?

Want volgens Sporza zag boterberg weer meer dan er was? Ook naar het scherm geroepen dus de VAR vond dat hij er ook naast zat ?

Te hopen dat Visser nie over de lat wil straks.
Donker oranje eerder. Ik snap gewoon niet waarom ge zou springen net voor je een gevaarlijke tackle gaat uitvoeren.
Raar dat de VAR nu wel weer wou tussenkomen, de andere keren waren ze heel erg stil.

Verbeke kampt met een zware viral infectie en zou even buiten strijd zijn. Verbeke zou op doktersadvies moeten rusten en de club zou hem die rust gunnen tot hij helemaal hersteld is. Officieel heeft de club nog niets gecommuniceerd.
Angsthaas :rofl: :rofl:

Terug
Bovenaan