Jupiler Pro League 2022-2023

Naast Vrancken bij Genk bewijst ook Deila bij Standard dat je met een niet al te veel versterkte kern maar mits wat continuïteit als trainer het verschil kan maken.

Wat voor opstelling is dat ook om aan de match te beginnen, een 4-4-2 waarin de halve ploeg zowat uit positie speelt. Niet onlogisch dat je dan afgedroogd wordt.

Maak me meer zorgen om de 35 minuten nadien waarin we helemaal niets klaarspelen. Zeer laag niveau.

Ik hoop zo hard dat ze Canak tijd gaan geven. Dat kan eindelijk nog eens een goudklompje worden.
Samen met Balikwisha, Dragus en Raskin.

Wat voor opstelling is dat ook om aan de match te beginnen, een 4-4-2 waarin de halve ploeg zowat uit positie speelt. Niet onlogisch dat je dan afgedroogd wordt.

Maak me meer zorgen om de 35 minuten nadien waarin we helemaal niets klaarspelen. Zeer laag niveau.
Klopt. Als je met Frey en Janssen als spitsen speelt is enkel een 3-5-2 een mogelijkheid. Vervolgens echt slap starten zonder iets van gretigheid, zeker die eerste goal, wat was dat? Die 2e en 3e was ook slap maar ook heel mooi uitgespeeld/afgewerkt.

Raskin toch ook een speler met ups en downs, en mentaal al helemaal niet zo stabiel lijkt me.
Nee, maar in zijn ups is hij wel top. Ken weinig spelers die zo hard kunnen bijten als hij.
Gaat sowieso wel voor een mooie bedrag verkocht worden, ooit.
Maar we moeten hem nog eerst een nieuw contract laten tekenen of hij is in de zomer gratis weg :/

Klopt. Als je met Frey en Janssen als spitsen speelt is enkel een 3-5-2 een mogelijkheid. Vervolgens echt slap starten zonder iets van gretigheid, zeker die eerste goal, wat was dat? Die 2e en 3e was ook slap maar ook heel mooi uitgespeeld/afgewerkt.
Zeker geen experiment dat voor herhaling vatbaar is. Soit, dat kan gebeuren en dat kost ons vandaag de match. Maar dat waren de eerste 9 minuten, wat wij in de 80 minuten daarna hebben laten zien baart mij meer zorgen. En dat is een evolutie die al langer dan vandaag gaande is. Dat frisse en intense voetbal uit het seizoensbegin waar we zelf initiatief nemen heeft plaats gemaakt voor cynisch spel en dat met zoveel kwaliteit in de kern.

Ben absoluut geen Brugge fan, maar hoop dat Anderlecht zwaar verliest. Puur leed vermaak hoe die club compleet een schim is van vroeger. Herinneringen van Koller en Radzinski alsof het gisteren was.

Toch leuk om die jonge mannen bij ons te zien openbloeien onder Deila.
En ook zo volwassenen nog die wedstrijd uitgespeeld, nooit in de problemen gekomen.
6de clean sheet voor Bodart, daar zit Bokadi wel voor een groot stuk in tussen. Defensief beenhard, goed positiespel en daarenboven nog eens technisch sterk.

Terug
Bovenaan