Jupiler Pro League 2022-2023

Oeps, ik had voor ik het las gehoopt dat het over zijn belachelijk gedoe met de regenboogband ging. Maar helaas zegt hij eigenlijk alleen dat toen hij daar nog voetbalde, "er toen nog goed werd gewerkt want ahja ik speelde en Kompany stelde me op".

Totally not well said in mijn ogen. Eerder wat natrappen op het huidige bestuur en de coach, waar je niets mee te maken hebt. Lekker gemakkelijk. Had beter gewoon gezwegen in plaats van wat olie op het vuur te gooien.
Oei oei oei zeg , de regenboogband ... wat een drama was dat toch he
Alst huis in brand staat moet je niet altijd blussen , dat doen ze wel in de media en vanuit het bestuur .
Kerel heeft gewooon 200% gelijk .

Oeps, ik had voor ik het las gehoopt dat het over zijn belachelijk gedoe met de regenboogband ging. Maar helaas zegt hij eigenlijk alleen dat toen hij daar nog voetbalde, "er toen nog goed werd gewerkt want ahja ik speelde en Kompany stelde me op".

Totally not well said in mijn ogen. Eerder wat natrappen op het huidige bestuur en de coach, waar je niets mee te maken hebt. Lekker gemakkelijk. Had beter gewoon gezwegen in plaats van wat olie op het vuur te gooien.

euhm, als hij niets met de nieuwe coach te maken heeft, en ook niet in onvrede is vertrokken bij Anderlecht, hoe is dat precies natrappen?

Legt prefect de vinger op de wonde .Geeft ook de argumenten waarom, die verder gaan dan “ik mocht spelen onder Kompany”.

Misschien ook eens tijd om dat van die regenboogband te laten rusten, nee het was niet slim van hem, maar dat lijkt me ondertussen wel een afgesloten hoofdstuk.

Mja, het kan dan aan mij liggen. Maar ik vind het gewoon gemakkelijk van hem om het huidige Anderlecht te bekritiseren terwijl hij daar niets mee te maken heeft gehad. Natrappen is dan idd een slechte woordkeuze, maar kritiek geven vind ik te gemakkelijk van een ex-speler. Hier los je niks mee op.

Moest het nu van een echt Anderlecht-icoon komen, zou ik het ook gemakkelijker accepteren.

Mja, het kan dan aan mij liggen. Maar ik vind het gewoon gemakkelijk van hem om het huidige Anderlecht te bekritiseren terwijl hij daar niets mee te maken heeft gehad. Natrappen is dan idd een slechte woordkeuze, maar kritiek geven vind ik te gemakkelijk van een ex-speler. Hier los je niks mee op.

Moest het nu van een echt Anderlecht-icoon komen, zou ik het ook gemakkelijker accepteren.

Die gast heeft 13 jaar bij Anderlecht gespeeld, en is vertrokken als sterkhouder. Dan is je mening wel relevant lijkt me.

Een beetje druk op ons olijke duo aan de top lijkt me trouwens niet per se slecht. Want van de Vandenbempts en Soncks zal het niet komen. Die houden Vandenhaute en zijn vlindervormig allemaal mooi buiten schot.

Bostyn in de goal, werd eens tijd. Voor de rest nogal een speciale opstelling, eens een targetspits (dat kan ik volgen) maar toch opnieuw Vossen in de ploeg. Daarnaast nog wat andere opvallende keuzes, ahja een verlies meer of minder.

Nee ge had dat niet gehoopt maar had gewoon zin om te zeiken op een speler die ge niet afkunt natuurlijk. Waar gij nog over begint.

Als je denkt dat elke speler die onder Kompany speelde lovend is omdat er minuten maakten onder hem snap je niet veel van hoe hij tussen die gasten stond, maar soit.

Terug
Bovenaan