Babaluna
Well-known member
Tuurlijk .Met zo'n ingesteldheid zal het waarschijnlijk bij het minste al weer over de ref gaan![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk .Met zo'n ingesteldheid zal het waarschijnlijk bij het minste al weer over de ref gaan![]()
Probeer dan maar eens goed te fluiten als ref.Met zo'n ingesteldheid zal het waarschijnlijk bij het minste al weer over de ref gaan![]()
Ik denk dat hij de stress overal voelt en zeker als hij op het veld stapt en nog niets verkeerd heeft gefloten in die match.zit Visser met stress omdat op BG-forum gezegd wordt dat zijn matchen altijd over hem moeten gaan?

Het is echt nen achterlijke.Radja in den bak
![]()
Antwerp-speler Nainggolan even opgepakt nadat hij zonder geldig rijbewijs reed in Antwerpen
De Antwerpse politie heeft vanochtend Radja Nainggolan (34) gearresteerd. De voetballer van Royal Antwerp FC reed rond zonder geldig rijbewijs en sinds kort doet de Antwerpse politie gerichte controles daarop. Na het verhoor mocht Nainggolan opnieuw beschikken.www.gva.be
Zal het ook nooit leren. Dat de club hem maar een abonnement op De Lijn geeft.

Ik ga mezelf quoten. Op de persco vandaag is Mazzu Hoedt zo zwaar beginnen verdedigen en ophemelen dat de media ervan uitgaat dat hij morgen terug speelt.Ik zal u meer zeggen. Niet alleen zal hij binnen dit en 2 matchen terugkeren naar dat systeem, ook Hoedt gaat er gewoon weer in.
Daar is niets rationeel aan maar ik heb dit soort dingen al te vaak gezien. Trainers zijn te vaak vastgeroest in ideeën.
Het omgekeerde kan maar zou mij sterk verbazen.

Hopen op nog een verschrikkelijke prestatie van Hoedt en een pak rammel dan.Ik ga mezelf quoten. Op de persco vandaag is Mazzu Hoedt zo zwaar beginnen verdedigen en ophemelen dat de media ervan uitgaat dat hij morgen terug speelt.
En als hij speelt is dat dus weer dat systeem he.
![]()
Dé hamvraag is natuurlijk in welke veldbezetting Mazzu West Ham vanavond wil bekampen. “Ik draai lang genoeg mee om te weten hoe het werkt in de voetbalwereld. Als je geen resultaat haalt met een 3-5-2 dan moet er van systeem veranderd worden. Ik blijf ver weg van al die debatten en ik zal samen met mijn groep bepalen wat het beste systeem zal zijn.”
Misschien ook te zwaar contract volgens de statistieken om zo maar bij het grof huisvuil te zetten?
Ofwel toch 4 man met centraal vanachter debast en hoedt. Murillo en ndiaye op de flanken.Ik ga mezelf quoten. Op de persco vandaag is Mazzu Hoedt zo zwaar beginnen verdedigen en ophemelen dat de media ervan uitgaat dat hij morgen terug speelt.
En als hij speelt is dat dus weer dat systeem he.
![]()
Dat kan als er druk is van bovenaf, zoals dat met Trebel al eens is geweest. Maar ik geloof niet dat dat nu al zo is na 1 match met Hoedt. We zijn te diep gezakt ook voor het bestuur om dat nu te gaan doen.Nooit gesnapt. Als coach zijn dat uw zaken toch niet en uw eigen toekomst bij de club hangt af van de resultaten, dus waarom zou je iemand opstellen wanneer jouw resultaten en jouw toekomst daar onder komen te lijden.
Ik zit aan de overkant (313) en ik heb toch veelal het gevoel dat de regen in ons gezicht wordt geblazen.Tot op welke rij in Jan Breydel zit ge overdekt in de westtribune?(in vak 115 bv)