Jupiler Pro League 2022-2023

Ik kijk nu niet veel wedstrijden van Anderlecht, maar valt wel enorm dat de middenvelders van KV Mechelen enorm veel ruimte krijgen.
Gaan vrij hoog tegen de verdediging van Anderlecht spelen en het minste dat die van de verdedigers loskomen, krijgen die enorm veel ruimte, want die verdedigers volgen hen uiteraard niet aangezien dat niet hun taak is.
De middenvelders van Anderlecht daarentegen lopen gewoon in het niets.

Man man stop met die onnozele tactiek. Middenveld verzuipt. Ik hoop dat het de laatste match is van Mazzu. Diawara pakt nog rood. Ziet ge zo aankomen. Is overal te laat

Mazzu is volledig het noorden kwijt. Ik hoop dat Duranville geblesseerd is, want dit doe je niet, je piepjonge jeugd zo afbranden.

Ik snap ook niet echt de stelling over prioriteit. Bekijk die ploeg van gisteren eens. Dat is materiaal waar je los kampioen mee moet kunnen worden. Twee-drie spelers die niet de vaste basis zijn maar even goed al titels opgebracht of miljoenen gekost hebben. En 1 jong talent, dat wel.
het gaat niet over meerdere spelers, het gaat enkel en alleen om yaremchuk

als hij meespeelt gaan ze nooit winnen en ja dat ligt alleen aan hem

het gaat niet over meerdere spelers, het gaat enkel en alleen om yaremchuk

als hij meespeelt gaan ze nooit winnen en ja dat ligt alleen aan hem
Ik zie hem te weinig spelen maar da’s wel een hele erge conclusies over iemand van 16 miljoen.
En spelers van die waarde gaan altijd hun minuten moeten maken.

Terug
Bovenaan