Jupiler Pro League 2022-2023

Zo'n Yaremchuk zou eens een paar matchen op rij het vertrouwen moeten krijgen om zijn niveau te halen. Beetje zoals Janssen bij ons, die het geluk had dat Frey uitviel.

Al is Jutgla dan nog altijd een klasse sterker dan Yaremchuk.

Tjah en zo loopt Antwerp weer uit. Die 9 op 9 maakt hier niks uit. Tis al niet het eerste jaar dat er een zeikmatch volgt als we Europees een topmatch spelen..

Speel dezelfde match nog 10x en je verliest er geen enkele meer. Mocht gewoon niet zijn vandaag. Deze match leek niet op deze tegen Standard. Redelijk rampzalig omdat Antwerp en Genk wel quasi-alles blijven winnen.

Inderdaad… je moet Antwerp ook geen titel cadeau doen om een 2e ronde in de CL te halen. De kloof wordt snel groot nu en Antwerp zie ik niet snel stilvallen
Dit is gewoon een heel duur en zuur verlies.
Vooral heel vermijdbaar he.

Maar tbh moet die goal altijd afgekeurd worden en dan gaat Westerlo natuurlijk geen 30 min betonvoetbal spelen.

Maar bon! We moeten zelf maar beter doen en onze wisselspelers hebben laten zien waarom ze dat zijn.

Inderdaad… je moet Antwerp ook geen titel cadeau doen om een 2e ronde in de CL te halen. De kloof wordt snel groot nu en Antwerp zie ik niet snel stilvallen
Dit is gewoon een heel duur en zuur verlies.
Kado doen niet natuurlijk maar eindelijk halen we eens wat succes in Europa in de CL, dan vind ik het minder erg om in de competitie te verliezen van Westerlo… volgende week tegen rsca da’s een ander verhaal natuurlijk 😉

Op zich geen non match val club eh, meer dan genoeg kansen gehad om te winnen. Dan krijg je een discutabele goal tegen en plooit Westerlo nadien terug met 10 man achter bal. Wat uiteraard hun goed recht is. Zege voor club was even logisch als verdiend geweest.
Maar het draaide anders uit.

Ik wil de analyse van @mistertc73 en @Solleke89 wel lezen.
Alsof jij iets moet zeggen. Omdat Club vorig jaar toch nog kampioen geworden is ben jij opeens super anti-Club. Dit terwijl Union in 4 matchen geen enkele keer heeft kunnen scoren.

Analyse is simpel:

Club veel beter vandaag maar totaal inefficiënt. De Var die nogmaals zijn incompetentie aantoont door de goal niet af te keuren. Yaremchuk die super zwak is wordt vervangen door een Larin die niks te zoeken heeft bij Club Brugge. Brugge dat begint te overhaasten en vergeet te verdedigen op een vrije trap.

Een complete hold-up van Westerlo, maar dit is geen drama. In de winter moet er absoluut wel een spits bij, want Larin en Yaremchuk... Dat is het echt niet.

Terug
Bovenaan